Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se din Ewire betalings-side?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Jo det må man godt, du kan se et af de billeder som Ewire bruger :  

http://pickapack.dk/

Hej Allan - det billede bruger jeg også selv på http://plejekoncept.dk. (i en lidt modereret version dog)

Men som jeg har forstået det, så må du KUN bruge Dankort logoet i forbindelse med Ewire "betalingslogoerne". Du må ikke sætte et Dankort-logo oppe i toppen af din side og skrive "Vi modtager Dankort" sådan som mange shops gør det.

Det er i hvert fald sådan jeg tolker velkomstmaterialet fra Ewire.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Men som jeg har forstået det, så må du KUN bruge Dankort logoet i forbindelse med Ewire "betalingslogoerne". Du må ikke sætte et Dankort-logo oppe i toppen af din side og skrive "Vi modtager Dankort" sådan som mange shops gør det.

Det er i hvert fald sådan jeg tolker velkomstmaterialet fra Ewire.

Jamen det er også sådan jeg har tolket det, så skal vi ikke gå ud fra at det kan ikke være helt ved siden af Smile

" Vi modtager Dankort" må du ikke skrive nej, men du må godt som jeg har skrevet " Ewire er en sikker betalingsløsning, som modtager alle gængse korttyper", og når der så samtidig er et billede af et Dankort, så er den i skabet. Ja sådan er der så meget, og man kan hurtigt komme galt af sted.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Gade:
2. Supporten er i verdensklasse! Jeg skrev engang til dem en sen lørdag aften, og jeg fik allerede svar igen 5 minutter efter. 

Aaarh... Der må jeg altså sige at mine oplevelser ikke helt stemmer overens med dine.
Jeg har flere gange haft brug for at få kontakt med deres support, og jeg har aldrig oplevet at der er gået under 2 dage før det har kunnet lade sig gøre.

Jobo:
Hvad er ulempen ved Ewire, siden alle startups ikke benytter sig af det? Jeg er med på at ved x antal transaktioner kan det bedre svare sig med en anden løsning med lavere gebyrer.

Ulempen ved ewire er, at på¨kundens overførsel (i netbank) står der "Ewire" i stedet for dit butiksnavn.
En anden ulempe er at når du først har trukket en betaling fra en kunde, så kan man ikke overføre dem tilbage igen medmindre kunden har en ewire-konto.
Desuden bliver pengene trukket fra kundens konto så snart kunden har betalt for et produkt. Også selvom du ikke har været inde i administrationsmodulet og trække pengene endnu.
Og det kan være en kæmpe ulempe hvis en kunde har købt et produkt som du ikke har på lager, for man må først trække pengene fra en kunde når produktet er afsendt.

Så overordnet set er en "rigtig" betalingsløsning bedre, men for en lille nystartet webshop er ewire et ganske udmærket alternativ - indtil du begynder at få en god omsætning.

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:
Desuden bliver pengene trukket fra kundens konto så snart kunden har betalt for et produkt. Også selvom du ikke har været inde i administrationsmodulet og trække pengene endnu.
Og det kan være en kæmpe ulempe hvis en kunde har købt et produkt som du ikke har på lager, for man må først trække pengene fra en kunde når produktet er afsendt.

Narh sådan foregår det ikke, jeg været udsat for at sælge en vare, som rent faktisk var udsolgt. Man går man bare ind og annullerer betalingen, og pengene bliver ikke trukket hos kunden.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Andreas Brix:
Desuden bliver pengene trukket fra kundens konto så snart kunden har betalt for et produkt. Også selvom du ikke har været inde i administrationsmodulet og trække pengene endnu.
Og det kan være en kæmpe ulempe hvis en kunde har købt et produkt som du ikke har på lager, for man må først trække pengene fra en kunde når produktet er afsendt.

Narh sådan foregår det ikke, jeg været udsat for at sælge en vare, som rent faktisk var udsolgt. Man går man bare ind og annullerer betalingen, og pengene bliver ikke trukket hos kunden.

Pengene bliver rent faktisk trukket fra kundens konto.

Men det er rigtig at man kan annullere ordren. Men så får kunden en mail hvor han/hun skal indtaste sit cpr, og derefter bliver pengene tilbageført til kundens NEM-konto.

Det er super bøvlet!

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal måske lige nævne, at jeg har fået slået noget sikkerhed fra så kunden ikke skal oprette en ewire-konto inden betaling. Ved ikke om det har indflydelse på flowet ved tilbagebetalinger.

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at integrere ewire til en Shopify løsning? Kan ikke helt gennemskue om shopify er hosted eller open source.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify er en hosted løsning og du kan mig bekendt ikke integrere ewire.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jobo:
Er det muligt at integrere ewire til en Shopify løsning?

Hos shopify.dk står der:

Betalingskort

Shopify kan sættes op til at acceptere Dankort, VISADankort og flere andre internationale betalingskort - det kræver blot en indløsningsaftale med NETS og et abonnement hos en betalingsgateway. Denne opsætning er helt tilsvarende andre e-handelssystemer

Jeg tror ikke Ewire kan bruges sammen med Shopify, fordelen ved Ewire, er bl.a. at det  ikke kræver indløsningsaftale med Nets, samt et abonnement, og jeg kan heller ikke finde noget om det på deres hjemmeside.

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var dælens - havde ellers været en super billig løsning at komme igang på med et enkelt produkt. :-)

Kender I tilfældigvis til et onepage/oneproduct template hos nogle af udbyderne af open source?
Side 4 ud af 5 (42 indlæg)