Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se din Ewire betalings-side?

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lykke:
Mener vi har licht udgaven der koster 399kr en gang- det er rigeligt.
Hvis du har en nogenlunde omsætning så kan du sagtens forhandle med ewire om vindues ændringer, priser og gebyrer

Cool. 

Tak for input. 

Der er vist ikke andet for, end at jeg må igang med Ewire. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste har lige købt ewire, og da vi skulle gennemføre et testkøb, skulle man indtaste mobilnummer, hvorefter man fik en kode, man skulle indtaste hos ewire.

Der gik flere minutter før sms'en kom, og det er virkelig noget der får folk til at hoppe fra. Hvordan har i andre løst dette problem? Der er en i en anden tråd der nævner, at man kan få det slået fra hos ewire supporten. Jeg har kontaktet dem, men har intet hørt.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sendte dem en mail, og bad dem om at slå det fra, og det gjorde de ingen problemer.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder lige ind 6 måneder efter. Hvad med kunden, bliver vedkommende bombarderet af ewire om at åbne en konto efter han har købt gennem jeres eller rigtig fine opsatte betalingsvinduer?

Venlig hilsen 

Carsten

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det gør de ikke, og det fungerer faktisk udemærket, hvis man ikke vil bruge de dyre betalingsløsninger fra NETS, Dibs, Quickpay osv.

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige forstå Ewire korrekt - er det gateway og indløser i en og samme aftale? 

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer stort set på samme måde som PayPal, men Ewire kan også modtage Dankort, som PayPal ikke kan.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristinn Berg Gunnarsson:
Det fungerer stort set på samme måde som PayPal, men Ewire kan også modtage Dankort, som PayPal ikke kan.

VISA dankort - ikke rene Dankort - det kan kun Teller/Nets - så vidt jeg er orienteret har de monopol på dette. Og så er der altså også andre der kan det samme, f.eks. Swedbank (som dog kræver man har en betalingsgateway også).

Markedet for indløsningsaftaler for nyopstartede webshops er rigtig dårligt nu efter Euroline har lukket for danske kunder. Det er nærmest et pest-kolera marked pt. Nets koster mange penge, hvis man skal modtage alle kort, Swedbank koster penge. Paypal virker rigtig skidt for det danske marked. Ewire, jo de prøver at komme ind på markedet - lad os se, hvordan de klarer det. F.eks. har de først for nylig præsteret at lave et modul der virker til PrestaShop.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
VISA dankort - ikke rene Dankort -

Der skulle selvfølgelig stå VISA/Dankort, som Presta også skriver, sorry my bad!

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Så Ewire er det eneste du behøves installere så er du klar til at modtage betalinger på dit site?

Hvad er ulempen ved Ewire, siden alle startups ikke benytter sig af det? Jeg er med på at ved x antal transaktioner kan det bedre svare sig med en anden løsning med lavere gebyrer.
Side 2 ud af 5 (42 indlæg)