Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til produkt(er) søges for kunde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en etableret webshop, der kunne tænke sig at få et godt dansk produceret produkt med i sortimentet. Det pågældende produkt er (primært) til udendørsbrug og en webshop, der i forvejen har artikler til have / park / udendørs møbler, vil være ideel. Den fysiske håndtering og logistik kan finde sted fra producent. Der søges etableret webshop, idet producenten primært er ordreproducerende af andre produkter og derfor ikke ønsker en sammenblanding af forretningsområderne med dette produkt. Flere egenudviklede produkter kan komme på tale som supplement til dette produkt. Interesseret? Så kontankt mig og lad os få en snak.    

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:16

Hej Tom

Jeg har et spændende projekt på vej, hvor det muligvis kunne være et relevant produkt, alt afhængig af hvad det specifikt er mv.

Jeg kan ikke sende dig en privat besked, men du må da meget gerne sende mig en mail: henriknielsen90@gmail.com, med noget mere information om produktet (produkterne), evt. billeder mv :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:10

Hej Henrik, det er i første omgang blomsterkasser i et dekorativt design i flere størrelser. Som skrevet vil jeg helst indgå samarbejde med en etableret webshop, der i forvejen har tilsvarende produkter i sortimentet. Det bliver "for tyndt" med kun blomsterkasserne, og for min kunde er det som en sideløbende egenproduktion. Sortimentet kan let udvides, men om det bliver, afhænger fuldstændig af succes/fiasko med disse første produkter.   

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:51

Hej Tom,

Det lyder rigtig spændene. Har en webshop som er på vej og har i forvejen flere forskellige leverandører fra møbel/interiør branchen

Kontakt mig på min mail, moebelsalg@live.dk , så finder vi ud af det.

Med venlig hilsen
Anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)