Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg på web-shop men kun enkelte køb !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 8722 Hedensted
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Silky-Dream Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi åbnede vores web-shop d. 01.01.2013 og startede dermed med januar udsalg. Vi er en nieche forretning udelukkende med silke produkter.

Vi har haft 2.400 besøgende men kun 3-4 salg i hver måned. Vi er amino plus medlemmer og annoncere derigennem. Vi har været med i Dagens Bedste hvor vi solgte silke ski-undertøj. Vi har smidt link på mange gratis sider. Vi har smidt flyers i folks postkasser og sat reklamer op i rigtig mange dagligvare butikker, vi har adwords kampagner og facebook annoncer, men som sagt besøg er der nok af de køber bare ikke noget.

Det ville være dejligt hvis nogle af jer fantastiske kompetente aminoer kunne kaste et blik på vores side www.silky-dream.dk og fortælle om der er noget galt med opsætning, vores troværdighed eller andet.

På forhånd tak.

Hilsen Anette

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg kommer ind på siden, ser den sådan ud. Jeg syntes der virker en smule bøvlet og ligner at siden hurtigt er sat op. (som i kan se står tingene oven i hinanden og jeres logo og de ting man skal bruge, kommer først meget langt nede)

Håber det kan hjælpe :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nemt at give et kort svar på, men ved første øjekast kommer det ikke voldsomt bag på mig at i ikke sælger ret meget.

1. Når jeg går ind på siden ser jeg ingen produkter - blot et stort banner med teksten "silky dreams" - så falder mange fra med det samme.

2. Jeres billeder er meget forstyrrende. Det er enormt svært at se, hvad jeres produkter egentlig er. Få taget nogle ordentlige produktbilleder uden for meget forstyrrende baggrund. 

3. Fjern de irriterende "bevægende billeder" - det forstyrrer bare. 

4. Få lavet et overskueligt design, der faktisk sælger. Mindre logo, flere produkter med direkte "call to action" knapper (Køb knapper) på forsiden. Og en overskuelig indgang direkte til jeres kategorier. Og selv når jer er nået helt ind på en af jeres kategorier er der jo ingen knapper, hvor der står "Køb" eller "Læg i kurven". Når jeg så endelig er nået helt ind på et produkt, så er købsknappen stadig gemt i bunden af siden og halvdelen af teksten på den vises ikke. 

Kort sagt, så er indtrykket uprofessionelt og så er der ikke mange der tør smide deres sparekroner efter jeres produkter.

Tag et kig på http://www.ehandel.dk/ og http://www.mogens-moeller.dk/ - de ved rigtigt meget om at sælge online!

Iøvrigt launcher jeg i løbet af ganske kort tid et nyt nyhedsbrevshoptips.dk med gode råd til, hvordan du sælger mere online. Det er du meget velkommen til at tilmelde dig.

MVH Mikkel

Fra 8722 Hedensted
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Silky-Dream Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar, var ikke klar over inden jeg købte et tema hos wordpress hvor svært det er at ombygge til det man har på hjerte. Har brugt mange penge på dette indtil videre så må vel se om jeg kan finde den rigtige person som kan rette op på noget af dette. Mht. billeder har du helt ret og vi har lige købt mannequiner så vi kan få nogle ordentlige billeder.

Vil helt sikkert holde øje med dit nyhedsbrev og tilmelde mig.

Tak igen, mvh Anette

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette
Her er feedback fra mig.
Jeg synes sitet bærer meget bræg af at være købesite.
Den er for rodet og man får indtryk af der ikke er kredset for design og selve opsætningen.
Fotos af produkter er placeret forkert og skal længere op og kun 1 række.
For meget luft fra logo til øverste kant af websiten.
Fjern boks der kommer frem med like. Det gider man ikke klikke væk som ny besøgende på sitet.
Få det istedet integreret i websiten.
Gør sitet så enkelt og nemt som muligt.

Mit råd vil være at ændre på designet af website.
Måske tage kontakt til en grafiker som kan hjælpe dig med grafik og opsætning. Hvad virker og hvad virker ikke.

De bedste hilsner
Ronni
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes ikke at det er rart at det første der dukker op, når man kommer ind på siden, er en side hvor man bliver bedt om at like jer på Facebook og Twitter. Det virker forstyrrende, og en smule uprofessionelt. 

Når det så er sagt, så synes jeg også at der er alt for meget "tomt" plads øverst. Alt for meget hvid - det kan være en fordel at få en baggrund ind, som sætter fokus på dét kunden skal se på jeres side. Man skal til at scrolle ned for at se produkterne, medmindre man har en enorm skærm. 

Ovenstående er hvad jeg ser, når jeg kommer ind på siden. Selve jeres menu, ser fin ud. Den virker overskuelig. Men jeg tror simpelthen jeres problem er, at siden generelt virker uoverskuelig, hvilket får de potentielle kunder til at give op (det tager FÅ sekunder, for en internetbruger at vurdere om en side er troværdig/overskuelig eller ej.). 

En god idé er altid at kigge på hvad konkurrenterne har gjort. Store grønne køb-knapper, hurtig-bestillingsmuligheder (så man ikke skal til at oprette sig osv.), være omhyggelige med at beskrive produkter, og gøre alle sider overskuelige osv.

Håber det kan bruges til noget. Hvis du ønsker noget uddybet, så tøv endelig ikke med at sende mig en PB.

// Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med meget af det som bliver sagt. Lad være med at bede folk om at like jeres sider, der findes intet værre end den slags.

Jeres billeder er ikke særlig gode, og der er mange småfejl rundt omkring på siden, hvilket gør det hele meget rodet og ødelægger helhedsindtrykket.

Råt og usødet, men håber I kan bruge det til noget.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Som nogle af de andre Aminoer er inde på, så er der altså rigeligt rum for forbedring af salget på hjemmesiden?

- jeg bemærker en masse steder hvor tingene stadig står skrevet på engelsk?

- Hvorfor skal der være så meget tomt plads oppe i topppen?

- Hvorfor er teksten nede i bunden af forsiden ikke trukket helt ud til højre også?

Generelt set, så virker det på mig som om at siden kun er 70% færdig? Og det er højst sandsynligt at det også er sådan dine besøgende oplever din shop.

- Anders

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. 

Ved første øjekast bliver man meget forvirret. Menuer der er smidt oveni hinanden, irriterende billeder der kører rundt midt i det hele, og en generelt unaturlig og ulogisk opsætning af siden, som bidrager til et meget uoverskueligt og rodet førstehåndsindtryk. 

Find nogle der kan opsætte siden for dig, hvis du ikke selv kan gøre det som du gerne vil have det. 

Overvej at benytte en anden CMS end Wordpress. Dette kunne f.eks. være Magento. 

Produktbillederne skal tages ordenligt, men det kan jeg næsten forstå at I er ved at have styr på :-)

Få siden til at se mere professionel ud, det ligner ikke en troværdig side. 

Mvh.
Mikkel Ulstrup


PS. Vi ønskede et simpelt udseende, med temaet værende "street," til vores kasket webshop og det udspillede sig sådan her: 
www.capshoppen.dk 

Vi brugte Confero til at opsætte vores side. De har givet os uvurderlig support, så de kan klart anbefales, hvis I stadig leder efter en til opsætning: 
www.confero.dk 
 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor lang tid bliver dine besoegende ? Nu kan det godt være at det er min tankegang der er noget i vejen med, men da jeg kom ind paa siden og ser denne roede banner,

fik jeg den ide at det er en erotisk side og saa klikker jeg ud igen.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)