Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du donere et sæt (brugte) hovedtelefoner og/eller en luftmadras?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at nogen nævnte crowdfunding for mig i går, kom jeg til at tænke på om man evt. kunne gøre noget lignende med noget andet end penge. Måske nogen har det liggende man lige står og mangler? Så nu prøver jeg:

Jeg er ved at blive certificeret til at holde nogle skidespændende meditationsworkshops, og for at komme rigtigt i gang står jeg og mangler lidt udstyr, nærmere bestemt 8-12 sæt hovedtelefoner og luftmadrasser, som jeg ikke har råd til i skrivende stund. Det får jeg naturligvis, men jeg er vældig utålmodig efter at komme i gang. Derfor tænker jeg at jeg jo snildt kan starte med brugt udstyr. Så skulle du nu ligge inde med et par hele og velfungerende hovedtelefoner af den store slags der lukker om øret, som du alligevel ikke bruger, og som du vil forære væk - og ikke mindst bo i København så jeg kan komme forbi og hente dem - så vil jeg meget gerne have dem. Og det samme gælder altså hvis du har en (enkeltmands)luftmadras du ikke bruger. 

Vi kan sagtens finde ud af at jeg kvitterer med en god rabat på workshoppen hvis den er noget for dig. :-)

Skulle det nu ikke lykkes mig at skrabe nok udstyr sammen på denne her måde, så er anbefalinger af hvor jeg f.eks. køber 12 par gode hovedtelefoner til en fornuftig pris, også meget velkomne.

De bedste hilsner

Anja

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Jeg kan desværre ikke hjælpe med 12 gratis høretelefoner, men skulle du i sidste ende få brug for at købe 12  stk., så kan jeg om ikke andet tilbyde dig høretelefoner fra Creative, Logitech, SteelSeries eller Jabra til noget nær indkøbspris :)

Du må endelig bare sige til :)

Held og lykke med the project! Og god weekend :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. Lars - det vil jeg huske på. Uanset hvad, har den slags jo en begrænset levetid, så jeg får nok brug for det på ét eller andet tidspunkt. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)