Hej Mette
Tusind tak for dit feedback
Du har fuldstændig ret mht. billeder. Jeg har primært koncentreret mig om indholdet, så i vendingen har jeg helt nedprioriteret billeder. Jeg er så småt ved at arbejde videre på det.
Farver, design og ikke mindst strukturen er nogle af de ting jeg bare VED jeg skal have lavet om, og de forslag du kommer med vil klart blive lagt ned i kassen til "muligheder".
Til sidst, ja så kunne jeg ikke lade være med at smile mht. om Min-mave er til for mig eller brugerne, for det er klart brugerne der kommer i første priotritet, men jeg får faktisk selv utroligt meget ud af siden. Det er selvterapi, den giver stof til eftertanke og ikke mindst synes jeg den er sjov at arbejde videre med.
Jeg kan godt se din pointe mht. den måde jeg skrev tingene på, så det har jeg prøvet at ændre, så det er mere tydeligt hvornår jeg har gjort noget og hvornår det er en bruger på siden.
Jeg glæder mig også utroligt meget til at se hvordan siden kan bliver mere overskuelig, mere flexibel og ikke mindst bedre i fremtiden.
Jeg er glad for at du havde lyst til at bruge lidt tid på at komme med din mening.
De bedste hilsner
Birgit - Stifter af www.min-mave.dk