Jeg skulle have en pakke fra Media Mouse som min kunde står og venter på. Da jeg checker posten finder jeg, som mange gange før en seddel smidt ind af brevkassen hvor der står, at de ikke kunne finde nogen på adressen. Problemer er bare, at jeg (som sædvanlig) har været der hele tiden. Det virker som en standardprocedure ikke at forsøge at aflevere pakker; men blot smide en seddel i brevkassen - det går jo hurtigere. Jeg har så forsøgt at ringe til Post Danmark for at fortælle om mine oplevelser; men der var 6 minutters ventetid i telefonen. Telefonsvareren fortalte så, at man kunne anvende deres Chat i stedet. Efter længere tid fandt jeg den, godt gemt i navigationen og - erfarede at der var en lang kø her også. Færre klager over pakkerneI forhold til hvor mange pakker Post Danmark håndterer hver dag, så modtager vi generelt meget få klager over pakker, der er forsvundet, forsinket eller ødelagt. Antallet af klager er faldet med mere end 25 procent de sidste to år. Red: Har netop fundet, med meget lille skrift et link til kommentarer, godt gemt af vejen for alle. Her kan jeg så læse, at jeg absolut ikke er alene med problemet. |
Har desværre været ude for det samme, jeg ventede dog i telefonen (ca ½ time til jeg kom igennem) og endte da også med at snakke med postchefen for vores område, som lovede at min pakke ville komme ud igen dagen efter, da jeg ikke har mulighed for at komme på vores posthus i deres åbningstider og hente rekommanderet post/pakker, da de kun har åbent fra 14-17 på hverdage (i andres normale arbejdstid)
Og kommer man 17.05 er det for sent, så har butiksmedarbejderen lukket for skodderne til postafdelingen, selvom deres scanner jo stadig er tændt og de sagtens kan udlevere pakken, så "må de ikke for postdanmark" selvom jeg ved at andre postbutikker gør det som en ekstra service for kunder.
4 dage senere, måtte jeg tage fri fra arbejde i en time for at hente min pakke på posthuset, da den stadig ikke var kommet.