Hej alle sammen. Jeg vil bare lige starte med at skrive at jeg ikke har den store forstand på SEO, og har ellers prøvet at finde et par guides men synes ikke rigtigt at der er nogle der går i dybten. Jeg starter på web-integrator uddannelsen her d. 14 April så får brug for alle de råd i kan give :) Nå, men jeg søger faktisk hjælp til en hjemmeside som jeg har kodet op for en bekendt igennem venner og familie og jeg er ikke den store SEO expert. Hjemmesiden blev launchet omkring d. 3 Marts. http://polsktolksylwia.dk/ Min "kunde" er selvfølgelig lidt nervøs og utilfreds omkring at hendes hjemmeside ikke rigtig har fået en placering på google index endnu og jeg som koder er selv fustreret over dette da jeg selv ønsker at hjælpe hende så meget som muligt. I må meget gerne kigge i mine koder/sourcen og rette mig eller give mig råd Jeg har kun lavet keywords,content beskrivelse og lavet H1'ere. Jeg har læst lidt om linkbuilding, men har svært ved at se hvordan jeg skulle linke ting på hendes side når det er en ren html/css side der kun skal bruges til at repræsentere hende men selvfølgelig få kunder ind på siden :) Jeg håber at i kan hjælpe en fortabt koder og få optimeret denne hjemmeside, men selvfølgelig også lære mig lidt om SEO til senere i fremtiden! ;) På forhånd tak! |
Se sen her tråd, den blev hurtigt til en SEO tråd, hvor søde SEO kyndige forsøgte, at hjælpe en fortabt sjæl (mig).
/Held og lykke