Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i hjælpe med lidt feedback på Marjoe.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at det er en rigtig lækker webshop. Designet passer rigtigt godt til produkterne, og hele layoutet, især når man klikker på et produkt, er yderst tillidsvækkende.

Det eneste jeg ikke helt bryder mig om, er at KØB-knappen er rød. Rød bruges jo som regel til advarsler, og noget man tænker over før man trykker på. 

Jeg er iøvrigt selv begyndt at interessere mig lidt for smykker for mænd, og har for nyligt fået et NIALAYA armbånd. Der er flere ting på din shop jeg sagtens kunne se mig selv gå med. Der er nogle spændende smykker m.m. på shoppen.

Mvh Carsten

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 07:13

Jeg sidder helt og overvejer en hurtigt lille skilsmisse.

Måske man, istedet for, kunne finde en derude der gik med sådan noget, så jeg kunne smide alle mine sparepenge efter din shop.

Super fed sider, der giver mig lyst til at købe det hele. Forstår udemærket godt dine fans. Smile

Natasha

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:44
Det er en virkelig fed webshop!

Min far har snart fødselsdag - Jeg har lige fundet hans gave ;-)

Det tog mig ikke mere end 1 minut at danne et overblik over hvad du havde af varer, og så var det ellers bare i gang med at shoppe.

12 ud af 10 stjerner herfra! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:59

Steffen:

Rigtig fin side - den er næsten i vinkel Smile

Jeg mangler noget call-to-action på forsiden!

Jeg skal lokkes med det samme jeg ser smykkerne "KØB"! En knap eller tekst der springer i øjnene Smile

EDIT: Og så hader jeg din "zoom-funktion" inde på selve produkterne - jeg vil meget hellere have et stort billede Smile

Tak for kommentaren, og den med call-to-action på forsiden vil jeg lige kikke på.

Men den med zoom, tror jeg ikke jeg vil gøre noget, udover at fortælle at man kan dobbeltklikke på billedet, da jeg tror den zoomknap virker efterhensigten :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:03

Daniel Poulsen:
Det er en virkelig fed webshop!

Min far har snart fødselsdag - Jeg har lige fundet hans gave ;-)

Det tog mig ikke mere end 1 minut at danne et overblik over hvad du havde af varer, og så var det ellers bare i gang med at shoppe.

12 ud af 10 stjerner herfra! :)

Tak for den fine kommentar. Den er er glad for :-)

Jeg har en rabatkode til Aminoer på -25% så den skal du da huske at bruge  Kode: amino

eller brug linket her, så trækkes de ved kassen.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:05

Natasha:

Jeg sidder helt og overvejer en hurtigt lille skilsmisse.

Måske man, istedet for, kunne finde en derude der gik med sådan noget, så jeg kunne smide alle mine sparepenge efter din shop.

Super fed sider, der giver mig lyst til at købe det hele. Forstår udemærket godt dine fans. Smile

Natasha

Tak for din feedback :-)  så er min dag reddet :-)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:31

Nu betragter jeg ikke mig selv som værende repræsentativ for hele befolkningen. Stick out tongue Men jeg tænker, det gælder ikke kun din shop, men rigtig mange andre: Når jeg putter en vare i kurven, hvorfor skal jeg så føres direkte til indkøbskurven/kassen, i stedet for at se visuel effekt som viser at den pågældende vare er tilføjet til kurven?

Jeg sammenligner det lidt med at gå i Bilka, der bærer jeg rundt på min kurv som jeg fylder varer i, jeg går jo ikke op til kassen med hver enkelt vare, og stiller den på kassen, for så at gå tilbage efter flere varer. Hvis du er med på hvad jeg mener?

Det samme med, hvis du har en vare i kun en variation, f.eks et armbånd, hvorfor skal jeg så tvinges ind på produktsiden, hvis jeg allerede er klar til at købe armbåndet? Lad os sige jeg sidder og kigger på kategorien, og kan se 3 armbånd jeg synes er fede, jeg er potentielt klar til at købe alle tre, men fordi jeg tvinges ind på produktsiden, putter varen i kurven og så skal tage stilling til om jeg vil "købe mere" eller "gå videre", så har jeg lykkeligt glemt alt om de to andre armbånd. Det betyder to ting, for det første forstyrres mit købs flow, men samtidig, tjener du jo kun 1/3 af hvad du ellers kunne tjene på mig. Big Smile

Jeg er klar over at din webshop platform begrænser hvad du kan, så det er bare en generel observation fra min side. Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:36

Takker for jeres feedback, og vil da lige arbejde videre på dem.

Er der flere, er de velkommen til flere kommentarer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)