Jeg sælger en dansk Adsense side som de sidste 12 måneder har tjent godt 28.000 kr i Adsense klik alene. Læs venligst hele indlægget før du sender mig PB, så sparer vi hinandens tid.
Siden er indenfor afbudsrejse nichen og er bygget over en HTML skabelon købt på Themeforest. Du kan selvfølgelig vælge at udskifte med Wordpress eller noget andet.
Siden har kun tjent gennem Adsense (se dokumentation her: http://erikhamre.dk/ads.jpg), men der er rigtig gode muligheder for at udskifte Adsense med affiliate fra fx Primo Tours, Expedia, Apollo Rejser, Falk Laurtisten m.fl. De fleste af disse programmer findes hos EuroAds og giver mellem 200-500 kr. pr. bestilt rejse.
Der er ikke ret meget tekst på siden og det som er, er ikke særlig godt, så her er en yderligere mulighed for at forbedre.
Indtjeningen topper omkring Juni-Juli og så her i foråret.
Den indtjening der ses på screenshot ovenover er baseret på at ligge nr. 1 på de primære søgeord. Lige nu ligger siden omkring de 4-5 stykker, så med en smule ny linkbuilding skulle det være til at komme hurtig op igen. I den forbindelse skal det tilføjes at siden ikke er eller har været ramt af Google opdateringer, hverken Panda/Penguin eller andet.
Domænet er et eksakt match domæne (EMD) for det primære søgeord og har god brand effekt.
Bud kan gives på over 5000 kr. Køb nu er på 10000 kr. Den lave pris skyldes at siden ikke ligger nr.1 samt at indholdet trænger til en opdatering, men med lidt linkbuilding og tekstskrivning ligger der nemt 15-20000 kr i Adsense alene i Juni-Juli. Hvis man udskifter med affiliate i stedet kan det sikkert give endnu mere eller hvis der laves custom channels i Adsense der kan få klikprisen op.
Jeg vil meget gerne bede om kun at skrive til mig hvis du er seriøs. Så hvis du bare er nysgerrig, så spar venligst din og min tid :-)
Bud kan sendes til mig indtil på Søndag aften eller når buddet er højt nok. Jeg er frisk på et hurtig salg, så skriv til mig med et bud.