Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma omkring kontorlokale..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Det er altid rart at få feedback herinde og jeg ser allerede frem til en masse gode råd fra jer alle.

Mit dilemma er således: Jeg har, så længe min virksomhed har eksisteret, kigget på et lokale i nærmiljøet, der ville passe helt perfekt, hvilket nu er ledigt. Det har det hele, 5 min. gang fra mit hjem, ligger ud til en temmelig trafikeret vej så derved muligheden for at markedsføre sig yderligere, tør kælder der kan benyttes evt. til pakkehåndtering (returvarer) for webshops (yder telefonservice for webshop’s i weekender fra medio maj) fri parkering for af og pålæsning af breve og pakker eksempelvis.

Det er pt. således at jeg ikke har kapitalen til at betale depositum og 3 mdr. husleje upfront, samt den høje månedlige husleje, derved har jeg spekuleret rigtigt meget over, om der var andre muligheder for at “få fingerene i det perfekte kontorlokale”.

En af de kreative idéer går på, at der måske er en virksomhedher på Amino, der kunne være interesseret i at hjælpe mig ivej med dette kontorlokale, så kan jeg som modydelse hjælpe med kundeservice, pakkehåndtering etc. eller andre løsningsmodeller. Jeg er meget bevidst om at mulighederne ser noget brogede ud Smile, men hvorfor ikke smide den her på Amino, det kunne jo være der var nogen der havde lignende kreative tanker herinde :-)

Fyr gerne løs med idéer, skriv også gerne en PM!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 08:55

Hejsa Cher. Det er noget af et dilemma. Men som jeg ser det, skal du nok droppe lokaler lidt endnu - pga. af din økonomiske formåen. Det er surt at slå sin business i smadder pga. faste udgifter, som f.eks. husleje. Og jeg tænker at du er på rette vej i forhold til dele-ordning. I de fleste områder findes der erhvervsråd/foreninger, som kan hjælpe dig lokalt - anvise lokaliteter, hvor f.eks. iværksættere er fælles om lokaler med mere. Væksthuse og hvad de nu ellers hedder rundt omkring. Ved jo ikke lige hvor i verden du er. Frank

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:09

Hej Cher,

Jeg vil også mene at hvis det kniber med det økonomiske, så skal du altså vente lidt endnu? Brug i stedet på at skaffe en masse "nye" kunder :) Så skal du nok få råd til dit drømme-kontorlokale. Det ville være pænt surt at flytte derud, også opdage at der ikke er kunder nok, til at betale gildet?

Thomas

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:11

Frank Louens:
I de fleste områder findes der erhvervsråd/foreninger, som kan hjælpe dig lokalt - anvise lokaliteter, hvor f.eks. iværksættere er fælles om lokaler med mere. Væksthuse og hvad de nu ellers hedder rundt omkring.

Hej Frank

Tak for dine gode råd, jeg har undersøgt de forskellige muligheder der her Gentofte, men sådanne muligheder er, mig bekendt, umiddelbart ikke tilstede - desværre. 

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:15

Thomas L:
Det ville være pænt surt at flytte derud, også opdage at der ikke er kunder nok, til at betale gildet?

Hej Thomas

Tak for dit svar. Ja, du har så ret. Jeg må finde en masse nye kunder Big Smile og håbe på lokalet står tomt den dag jeg har kapitalen klar..

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:17

Hej Cher,

Beklager min uvidenhed, men jeg kan ikke finde ud af hvad dit firma laver? 

Og depositum + 3 måneders leje, er det noget du har forsøgt at vende med din bank? Kan da sagtens være at de vil hjælpe dig, hvis du tror på værdien af det kontor :)

Hilsen Jane

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 09:19

Hej Cher. Har du prøvet:

157 Gentofte Kommune

Her kan du bl.a. få:

- sparring til opstart af virksomhed
- hjælp til at finde lokaler mv.
- iværksætterkurser
- adgang til netværk med andre iværksættere

Gentofte Kommune
Maltegaardsvej 1
2920 Charlottenlund
Tlf. 3010 8106

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:25

Hej Jane,

Tak for dit råd. Min virksomhed yder telefonservice for virksomheder, dette skulle jeg nok have skrevet i indlægget Big Smile.

Min bank, er ligesom mange andre banker, noget iværksætter forskrækkede for tiden, så der er desværre ikke nogen hjælp at hente der...

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Louens:
Hej Cher. Har du prøvet:

Hej Frank

Tak for info. Dette var det første jeg gjorde inden opstart. Her blev jeg mødt af en herre der ikke troede på min idé, fortalte mig at der var stor konkurrence på markedet, så det mente han var helt i skoven og sagde pænt held og lykke....jeg er efterfølgende blevet kontaktet rigtigt mange gange af kommunen, omkring noget feedback på vedkommende der har rådgivet mig, hvilket jeg vil lade ligge..så jaah Smile bin there done that....men jeg er her endnu og klør på hver dag, for jeg tror på mine evner og min virksomhed!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:42

Hej Cher,

Telefonservice? Jeg kan sagtens godt forstå at du gerne vil have et kontorlokale, for på den måde at holde arbejde og privatlivet adskilt Smile Men jeg synes altså at du skal vente lidt med det, til du har flere penge at gøre godt med? Smile

Banker: De er gode til at kræve gebyrer for det ene, det andet, og tredje "Danske Bank". Men når det kommer til at levere det produkt de var blevet sat i verden for at levere, så går de i baglås Angry "Har lige opdaget smiley'er inde på amino".

Hilsen Jane

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)