Du bør have fokus på hvad du tilbyder kunden... Jeg måtte lede lidt før jeg opdagede hvad i tilbød... Stavefejl skal i den grad rettes... Eller held og lykke :-)
Du må undskylde mig, men er dette her alvorlig ment? - Du har skrevet et indlæg tidligere i dag, hvor du udbyder din services/ arbejdskraft gratis - nu skal vi så give dig feedback på en - ikke- færdig - hjemmeside. Driver du gæk med os?
Som Emil skriver, men jeg vælger at formulere på en anden måde, så kan det være, at du skal kigge på og få hjælp til din stavning og grammatik, før du udbyder din services. Er det svært og er du ordblind - så er der hjælp at hente i din skole og ved UU-vejledningen som jeg skrev tidligere. - Ved at erkende at man har nogle udfordringer - så overvinder man dem.
Jeg går ud fra, at du skriver herinde, fordi du mener det seriøst - så tag imod alle de gode og brugbare råd du allerede har fået af alle de dejlige mennesker herinde.
Jeg er meget enig med de andre - du og din hjemmeside fremstår ret utroværdig og uprofessionel, når din side bærer præg af tonsvis af stavefejl. Desuden ligner designet også noget, en folkeskoleelev kunne have udviklet. Det er en hård form for konstruktiv kritik, men dit site er altså en ommer!
Tak for alle jeres råd. Jeg er ikke ordblind eller noget, der kommer bare lige nogle fejl her og der, men kender i et program som kan rette sådan noget?
Er du ikke selv en webhaj - det er det du sælger dig selv ind til? - Hvis du ikke er ordblind - du skriver en side, som du har gjort - og der er IKKE tale om fejl her og der - men fejl over alt - og nu et indlæg uden fejl.. Undskyld mig, men dette her er ligeså utroværdigt som din side.
Vi smadrer ikke din drøm - vi hjælper dig faktisk blot med at indfri den :) Hvis du tager vores råd til dig, så er der chancer for, at du nok skal få succes.