Christopher,
Nu vil jeg forsøge at komme med konstruktiv kritik. Jeg håber at du vil læse hvad jeg skriver, samt forstå det i den rette mening. Du siger at de som har kommenteret på tråden smadrer en drøm - men det gør de jo langt fra. Min mening er derimod at de er ved at redde dig fra at ødelægge din egen drøm.
Der er flere forskellige ting galt med din hjemmeside og din drøm. Din idé er jo grundlæggende god nok og der er intet at komme efter, men når vi snakker om udførelsen af din idé, så er der rigtig mange ting galt.
1) Din hjemmeside er ikke god nok. Den er ikke troværdig, den sælger ikke, den er kedelig og grå, der er masser af fejl og den er slet ikke harmonisk bygget op. Vi skal slet ikke komme ind på at du jo forsøger at starte en seriøs virksomhed op, og derfor vil du altså ikke have en hjemmeside der hedder http://help-2-you.mono.net men derimod help-2-you.dk (domænet er godt nok taget, men så må man tænke kreativt).
2) Du skriver at du kan lave hjemmesider, men det tror jeg ikke du kan. Du kan måske oprette en hjemmeside f.eks via mono.net eller andre gratisudbydere - men det er langt fra det samme som at lave en hjemmeside.
3) Du skriver at du vil svare på mails, chats, skrive tekster og andet grammatisk, men ifølge din hjemmeside så er det åbenlyst at du ikke kan nogen af disse ting - i al fald ikke på et tilfredsstillende niveau. Der er rigtig mange fejl på din hjemmeside, så mange at jeg nok helt ville slette disse punkter fra dit tilbud, idet at du vil få mange klager.
Det samme ville jeg gøre med "opdatere facebook, twitter, google og amino", hvis såfremt det også omhandler det at skrive tekster.
Andet..
Du er 15 år og ganske ung - der er masser af muligheder og selvfølgelig er denne hjemmeside én af dine muligheder, men hvis vi skal være ærlige - og det skal vi jo - så tror jeg ikke at du bevæger dig ud på nogenlunde sikkert terræn. Med det mener jeg at, jeg tror ikke at du er i gang med at lave det - eller - noget du er god til.
Jeg synes at du skal finde ud af hvad det er du virkelig gerne vil. Vil du gerne lære at lave hjemmesider? Jamen så undersøg mulighederne. Vil du gerne lære at stave bedre, så må der også her være nogle billige alternativer, som ikke koster noget.
Vil du gerne fortsætte den her "drøm"? Fint, men så vil jeg råde dig til at sortere i hvad det er du er god til og hvad det er du er knap så god til. Når du har styr på det, så find ud af hvad du er rigtig god til af alle de her ting og så start med at hold dig til det. Hvad ved jeg - det kan være at du er knaldhamrende dygtig og hurtig til at bestille varer hjem - som du jo tilbyder.
På en eller anden måde har jeg bare på fornemmelsen at du er bedre til noget andet end hvad dét her tilbud indeholder.
Jeg vil ikke "ødelægge" din drøm!
Hvis det her virkelig er din drøm - så synes jeg du skal gå efter det 100%, men nogle gange er det måske godt nok at stoppe op og lige finde ud af om det nu også er det rigtige man har gang i.
Mit første råd vil i så fald være: Sæt priserne op. "Bestille varer hjem" - 30 kroner per måned. Men hvis jeg skal have bestilt varer hjem 5 gange i måneden, så er det 6 kroner per gang og hvis det tager 10 minutter, så har du godt nok en dårlig timeløn. Skrive tekster: 70 kroner per måned. Hvad så hvis jeg gerne vil have 10 tekster på 350 ord per stk. ? Det er 7 kroner per tekst og hvis en tekst tager 30 minutter at lave så er det 6 timer, hvilket også her er en meget dårlig timeløn.
Jeg synes du skal genoverveje konceptet, men ellers er grundidéen fin.
Jeg ønsker dig selvfølgelig alt mulig held og lykke med det her projekt, eller hvad du nu end vælger at begive dig ud i.
Med Venlig Hilsen
Morten