Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akut hjælp søges - er jeg ved at gå på røven?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den forbandede situration at jeg driver en sæson forretning i forpagtede lokaler - bortforpager er igang med noget renovering som hindre en stor del af mine kunder i at komme. - det skulle være færdigt her om 14 dage men jeg er netop blevet meddelt at det i værste fald først er færdigt i maj. - nu er mit problem at jeg helt konkret ikke har råd til at miste den omsætning jeg gå glip af ved at folk kun kan komme den ene vej til min butik. - sidste år i påsken kunne jeg se at en dag hvor adgangsvejen var spæret var min omsætning 6000 mens dagene før og efter var mellem 12 - 19000..

det er meget kritisk for mig og jeg har aner ikke hvad jeg skal gøre - forsinkelsen skyldes den lange vinter, udlejer har mig bekendt om han vil eller ej ikke mulighed for rent økonomisk at holde mig skadesfri og dække min tabte omsætning.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:44
Hvilken branche er der tale om?
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52
Siturationen er sammenligneligt med en restauration på en golfbane hvor foreningen der ejer golfbanen er ved at ændre greenen og ikke kan modtage spillere før arbejdet er færdigt. Hvordan skal restauratøren forholde sig?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)