Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lucas, jeg skriver intet dårligt om dit firma, jeg frabeder mig mere opmærksomhed fra det og det mener jeg faktisk at jeg er i min gode ret til! Jeg kommenterer på DIG og de to stjerne du fandt det nødvendigt at give mig, fordi jeg frabad mig råd jeg ikke havde søgt, og det synes jeg også er rimeligt nok. Og dermed anser jeg dette som afsluttet. 

Hvis admin skulle have andre meninger er de naturligvis velkomne til at gøre indsigelser :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg bruger UnoEuro.com til mine seriøse sider, fordi service og oppetid er stabil. Kan anbefales. Meebox har jeg endnu ikke forsøgt mig med.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige sige at jeg har brugt one.com i 7-8 år og aldrig haft problemer !
De har en fantastisks oppe tid osv.

Support 24 timer i døgnet, altid hurtig og venlige, da jeg bor med 6 timers forskydelse i forhold til Danmark har jeg mange gange brugt den Engelsktalende support, fint og altid en hurtig løsning.

Jeg have en gang problemer med min mail server, kontaktede supporten og de havde adskillige løsnings forslag, problemet løst på no time !

En anden gang havde en af mine hjemmesider et problem, min webmaster var ikke lige at træffe, så spurgte support medarbejderen om han måtte lave den lille rettelse der skulle til for at de virkede igen, han fik password og vupti så var den fixet !

Jeg har kun hørt om alle de problemer folk har med alverdens andrer web-hoteller, jeg har nok henvist mere end 100 til one.com, selv herude fra Østen er det en god og billig løsning.

Med ca. 1 Million brugere kan det jo heller ikke være helt galt, der er jo ingen andrer i dk. der bare når dem til sokkeholderene !!

Så skift du bare, men jeg tror du vil fortryde !

 

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com og UnoEuro.dk er pt nok de mest stabile webhoteller vi har i DK og vel egentlig i de angelsaksiske lande - og så er der lige det med prisen. Den har jeg i denne kvalitet ikke fundet bedre.

Du behøver ikke bruge IE - (jeg har ikke brugt den i otte år nu) - for det er ofte Apple produkterne (eller deres browsere) der er problemet. 

Normalt plejer Safari (ihvertfald til PC) at kunne takle disse webhoteller / hjemmesider, men ellers har du jo Firefox der pt nok er lettest at gå til, for ikke at glemme Google Crome browseren.

PT tror jeg ikke du finder mere inovative gør-det-selv hjemmesider og mail opsætninger end hos de to nævnte.

Ellers skal du jo bruge 123 gratis hotellet, men der kan du mig bekendt ikke bruge dit eget domæne navn.

Meeen det er iPhone og Mac og Ipad du skal opsætte din mail konto i - og følge den enkelte maskines egne individuelle anvisninger, og så skele til hjælpefilerne hos dit webhotel - de er som regel lette at finde ud af.

Jeg er MEGET tilfreds med begge disse webhoteller, og har stort set aldrig haft nedetid eller problemer med at få hjælp. Prøv nu lige Firefox til mac, så er jeg stort set sikker på at alle dine problemer er løst.

Nu vil jeg slutteligt krydse fingre for, at du får dit problem løst.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan: du skal have tak for dine input men jeg tror ikke helt du ved hvad du taler om :) Det jeg skal bruge IE til er at arbejde i min Filemanager, og den kan man altså  ikke åbne med hverken Firefox eller nogen anden browser, udover Internet Explorer. ( Hvis du ikke tror på mig, så er du velkommen til at tjekke det selv, du kan jo prøve at åbne den med Firefox. Det vil være en flot bedrift, da selv One.coms egen support har oplyst mig om at kun IE virker her, hvilket den medarbejder jeg talte med, selv beklagede meget.Wink)

Man kan stadig bygge sin hjemmeside i deres pagebuilder, eller i et CMS man selv uploader, men det er egentlig sagen ret underordnet, for det er ikke det jeg efterspørger, jeg har brug for at kunne tilgå mine filer!

123-hjemmeside er vist mest til folk der har en lille hobby de gerne vil vise frem, designet er ikke særligt tidssvarende eller særlig fleksibelt. Og jeg kan da indskyde at man godt kan tilkøbe sit domæne der hvis man gerne vil, som man kan på alle de " gratis" løsninger der findes. Jeg synes dog ikke det er en platform der egner sig særligt godt til en professionel side.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra kongerslev
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 42
Fra  gavemix Skrevet kl. 14:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg syntes magento er et super godt sted da man har 24 timers support og man får al den hjælp man har brug for

og jeg bruger det selv

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bo Andersen:
der er jo ingen andrer i dk. der bare når dem til sokkeholderene

sikke en gang vrøvl, unoeuro.com og webhosting.dk er markant bedre end One.com nogensinde bliver

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bo Andersen:

helt ude at trit med virkelighen og derudover mangler der en masse, synes du skulle checke eksempelvis trustpilot og se hvor langt væk fra virkeligheden du er med dine "anmeldelser"

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - så faldt ti-øren :-)

Og ja, jeg kan se du har ret ;-) de supporterer alene ie browsere hvilket vist også gælder for deres cloud produkt.

Men hvis du skal arbejde bare nogenlunde seriøs med filerne, bør du måske have et ftp program - jeg ved ikke rigtig hvad der passer til din mac, men jeg ved at i PC verdenen er blandt andet filezilla meget brugt.

Herfra kan du - helt uden om webhotellet - tilgå alle dine filer og online mapper - og trække dem frem og tilbage mellem din mac og webserveren :-)

Her er et link, hvor du selv kan vælge den platform der passer til din maskine http://filezilla-project.org/download.php

Håber det kan løse dine problemer.

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)