Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye shop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ja jeg har helt styr på det :)
Fødevarestyrelsen er kontaktet for længe siden, og alt er i orden.

Det eneste jeg hæftede mig ved, var det du nævnte med smiley ordning, som jeg ikke har fået noget at vide om af hverken fødevarestyrelsen eller næringsbasen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 01:07

Hey Colorrush

Jeg synes designet fungerer rigtig fint. Lækker slider med nogle gode billeder, og godt valg af farver. Jeg ville nok vælge at lave webshoppen responsive, hvis jeg var dig. Når du skal til at lave A/B test ville jeg nok teste farven på kurven først. Den er ikke så nemt at finde, når den har samme grønne farve, som resten af din webshop. I øvrigt vil jeg også anbefale dig at fremhæve tilmeldingen til dit nyhedsbrev. Det er et ret godt værktøj til at få tilbagevendende kunder.

Jeg har kørt en lille test på pingdom.com, og din webshop loader faktisk også ret hurigt (1,7 sekund), men hvis du vil forbedre det yderligere kunne du vælge at benytte caching og minificering. 

Hvorfor har du valgt ikke at benytte Google Analytics til tracking af dine besøgende?

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 01:36

Hej Andreas,

Tusind tak for din feedback.

Andreas Linde:
Jeg ville nok vælge at lave webshoppen responsive, hvis jeg var dig.

Jeg har haft responsive design i tankerne, men har ikke haft tid til at undersøge det endnu, så ved desværre ikke så meget om det, og om det er noget mine egne evner rækker til, om der findes et modul til Prestashop eller hvordan det gøres i praksis. Kan du evt. give mig noget begynderviden til hvordan jeg kommer videre med det? :)

Andreas Linde:
Når du skal til at lave A/B test ville jeg nok teste farven på kurven først. Den er ikke så nemt at finde, når den har samme grønne farve, som resten af din webshop. I øvrigt vil jeg også anbefale dig at fremhæve tilmeldingen til dit nyhedsbrev. Det er et ret godt værktøj til at få tilbagevendende kunder.

Super råd - mange tak! Jeg har faktisk overvejet at gøre kurven orange (som det ses på logoet er hovedfarverne grøn og orange), men valgte grøn da jeg på en eller anden måde synes det er en mere call-to-action/kurv farve end orange - men du har ret i den ville være nemmere at se med en anden farve end resten af siden. Tror sgu jeg laver den orange :)

Andreas Linde:
Jeg har kørt en lille test på pingdom.com, og din webshop loader faktisk også ret hurigt (1,7 sekund), men hvis du vil forbedre det yderligere kunne du vælge at benytte caching og minificering. 

Jeg er overrasket over den loadtid, eftersom jeg lige nu kun har den billigste Meebox løsning. Men har tænkt på at opgradere hvis det er nødvendigt. Caching skulle være slået til, men minificering ved jeg ikke hvad er?

Andreas Linde:
Hvorfor har du valgt ikke at benytte Google Analytics til tracking af dine besøgende?

Det skal jeg have smidt på ASAP - har ikke gjort det endnu, da jeg ikke ville have al min testdata (testordrer, testvarer, osv.) til at fremgå i Analytics.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:02

Kort-logoerne kunne godt være i en bedre kvalitet. Ellers har jeg sgu ikke så meget dårligt, at sige om den. Den er flot!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 13:44

Tobias Hyldeborg:
Kort-logoerne kunne godt være i en bedre kvalitet. Ellers har jeg sgu ikke så meget dårligt, at sige om den. Den er flot!

Hej Tobias,

Tak for feedback og de rosende ord :)

Jeg har lagt nogle skarpere kort-logoer op i headeren nu - hvad synes du? 

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Jean Ditlev, Randers Skrevet kl. 13:46

Hej Brian. Det ser supergodt ud. Jeg ønsker dig alt det allerbedste. De bedste hilsner Jean Ditlev fra Randers

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 13:50

Hej Brian,

noget jeg umiddelbart hurtigt lagde maerke til er at man ikke kunne trykke paa ikonerne til de sociale medier (facebook og twitter). Det ville fungere meget bedre, det er i hvert fald min personlige holdning, i stedet for at skulle trykke paa teksten ved siden af altsaa. :) Ellers en fin side.

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 15:32

Jean Ditlev:
Hej Brian. Det ser supergodt ud. Jeg ønsker dig alt det allerbedste. De bedste hilsner Jean Ditlev fra Randers

Hej Jean, mange tak! Og i lige måde da :)

Kenneth Dahl:
Hej Brian,

noget jeg umiddelbart hurtigt lagde maerke til er at man ikke kunne trykke paa ikonerne til de sociale medier (facebook og twitter). Det ville fungere meget bedre, det er i hvert fald min personlige holdning, i stedet for at skulle trykke paa teksten ved siden af altsaa. :) Ellers en fin side.

Hej Kenneth,

Det havde jeg faktisk slet ikke lagt mærke til. Du har ret i at ikonerne skal være klikbare også - ellers virker det "forkert" når man kører musen henover. Det vil jeg få fikset - fedt du opdagede det, tak! :)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:09

Det er smukt! :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:42

Hej Brian :)

Synes det er en rigtig fin hjemmeside du har fået banket op! 

Hvis jeg skulle sætte fingeren på en ting, ville jeg nok overveje at gøre den øverste del ( Logo, betalingsmetoder, facebook osv) mindre! 

Dette ville gøre at dine produkter er mere i centrum når du klikker ind på din side!

Held og lykke! 

Lasse

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)