Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye shop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! :)

Jeg er ved at være færdig med min nye shop, som sælger lowcarb / lchf kost. I den forbindelse vil jeg selvfølgelig meget gerne have feedback fra så mange som muligt.

Der er mange planer for siden, men lad mig høre hvad I har at sige til den som den er nu :)

Al ris og ros vil jeg blive glad for!

Check siden her: www.lowcarbshoppen.dk

Jeg ser frem til jeres kommentarer - på forhånd tak!

Mvh.
Brian

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:07

colorrush:
I den forbindelse vil jeg selvfølgelig meget gerne have feedback

Hej.

Mangler der ikke en smiley ordning på siden ?. Lidt svært at se om Produkterne er godkendt ?. Og så burde du fjerne den pil i dit logo, den pynter ikke på det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 17:14

Michael:

Hej.

Mangler der ikke en smiley ordning på siden ?. Lidt svært at se om Produkterne er godkendt ?. Og så burde du fjerne den pil i dit logo, den pynter ikke på det.

Tak for din feedback :)

Produkterne er godkendt. Mht. smiley ordning, så er det så vidt jeg ved kun til steder som "fysisk" har med maden at gøre, altså køkkener, restauranter, osv. som bearbejder maden. Ang. logoet så er det en smagssag, men det kan godt være jeg ændrer det - tak for dit input i hvert fald :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 17:27

Dine betalingskort (symbolerne) i topbanner - er meget utydelige  - lidt sløret - kan du ikke få den skarpere?

Ellers er den let overskuelig lige indtil man kommer til betaling - Der er simpelthen for mange beløb, hvorfor er det vigtigt at forbrugeren ved, hvad prisen ex. moms er? forbrugeren kan alligevel ikke trække momsen fra - supermarked eller helseforretningerne inde i C har heller ikke priser ex. moms anført.

Når jeg ser sådan en side - tænker jeg umiddelbart - ej det er uoverskueligt - og så får jeg ikke læst alt teksten udfra beløbene - men er efterladt med et indtyk af, at det er mange forskellige gebyr.

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

colorrush:
Mht. smiley ordning, så er det så vidt jeg ved kun til steder som "fysisk" har med maden at gøre

Nej det gælder også webshops der sælger kosttilskud. Og det skal du gerne have styr på inden fødevaremafiaen kommer på besøg. Ellers får du en bøde.

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 18:00

Beck & Sommer:
Dine betalingskort (symbolerne) i topbanner - er meget utydelige  - lidt sløret - kan du ikke få den skarpere?

Det vil jeg få fikset i aften - tak! Jeg kan godt se det er lidt utydelige nu når du siger det.
Det er sådan noget jeg nok har stirret mig blind på fordi jeg har kigget så meget på shoppen selv - dejligt med friske øjne! :)

Beck & Sommer:

Ellers er den let overskuelig lige indtil man kommer til betaling - Der er simpelthen for mange beløb, hvorfor er det vigtigt at forbrugeren ved, hvad prisen ex. moms er? forbrugeren kan alligevel ikke trække momsen fra - supermarked eller helseforretningerne inde i C har heller ikke priser ex. moms anført.

Når jeg ser sådan en side - tænker jeg umiddelbart - ej det er uoverskueligt - og så får jeg ikke læst alt teksten udfra beløbene - men er efterladt med et indtyk af, at det er mange forskellige gebyr.

Den er allerede på to-do listen! Men tak! :)

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 18:07

Michael:
Nej det gælder også webshops der sælger kosttilskud. Og det skal du gerne have styr på inden fødevaremafiaen kommer på besøg. Ellers får du en bøde.

Jeg synes nu jeg har sat mig helt ind i fødevarestyrelsens krav, næringsbasen, osv. og har ikke set noget med smiley ordning.

Webshops med varer som ikke kræver køl eller frøs er det der hedder lav risiko og kræver ikke egenkontrol, men kun "gode arbejdsgange". Og jeg har også bestået næringsprøven og er dermed optaget i næringsbasen.

Har du evt. et link til den info om smiley ordning du har? Send det over privat besked, da denne tråd handler om selve hjemmesiden mht. brugervenlighed, design, funktioner, osv. og ikke fødevarestyrelsens krav :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:46

Umiddelbart en ganske fin side. Dog er der nogle småting jeg nok ville kigge på:

Check-out siden. Der er betalings-logoerne også lidt sløret.

På samme side er der nogle problemer med knappen til indløsningen af gavekort.

Samtidig ser udregningen af prisen i toppen meget uoverskuelig ud.

Alt i alt er check-out ikke særligt overskueligt, og du bør måske overveje at trin-indele den.

Det første indtryk jeg fik af siden var "fremhævede" varer, der var alt for mange forskellige varegrupper - og samtidig tænker jeg: "hvordan kan marmelade blive et fremhævet produkt?" :)

Hvordan kan Apple Computer, Inc stå under producenter?

Og til sidst, nyhedsbrevs tilmeldingen:

Der skal lige startes med stort i "din e-mail", og så ville jeg nok vælge at sætte et afmeldingslink ind i mailen, og så fjerne dropdown-boksen.

Håber ikke det var alt for voldsomt, God aften.

Mvh. Emil.

Tilmeldt 27. Oct 10
Skrevet kl. 23:06

Hej Emil,

Tusind tak for din feedback.

Emil:

Check-out siden. Der er betalings-logoerne også lidt sløret.

På samme side er der nogle problemer med knappen til indløsningen af gavekort.

Samtidig ser udregningen af prisen i toppen meget uoverskuelig ud.

Alt i alt er check-out ikke særligt overskueligt, og du bør måske overveje at trin-indele den.

Du har helt ret. Jeg er igang med at rette til så det bliver mere overskueligt og enkelt, samt rette diverse småfejl som f.eks. knappen ved gavekort. Vil også kigge på dankort logoerne.

Emil:
Det første indtryk jeg fik af siden var "fremhævede" varer, der var alt for mange forskellige varegrupper - og samtidig tænker jeg: "hvordan kan marmelade blive et fremhævet produkt?" :)

Planen at udfylde forsiden med andet indhold, så "fremhævede varer" sektionen er kun midlertidig, så forsiden ikke er alt for tom :)
Tak for dine tanker omkring marmeladen :D

Emil:
Hvordan kan Apple Computer, Inc stå under producenter?

Apple Computer var der fordi jeg var ved at teste noget med producentlogoer - den er fjernet nu og der er kommet logoer på :)

Emil:
Der skal lige startes med stort i "din e-mail", og så ville jeg nok vælge at sætte et afmeldingslink ind i mailen, og så fjerne dropdown-boksen.

Det vil jeg kigge nærmere på - tak.

Emil:
Håber ikke det var alt for voldsomt, God aften.

Overhovedet ikke - det er præcis sådan noget kritik jeg leder efter, det er jo guld værd at høre hvordan andre ser siden! Så igen tak for hjælpen! :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:07

colorrush:

Jeg synes nu jeg har sat mig helt ind i fødevarestyrelsens krav, næringsbasen, osv. og har ikke set noget med smiley ordning.

Webshops med varer som ikke kræver køl eller frøs er det der hedder lav risiko og kræver ikke egenkontrol, men kun "gode arbejdsgange". Og jeg har også bestået næringsprøven og er dermed optaget i næringsbasen.

Jeg vælger at svare dig her. Da dette også kan have interesse for mange andre.

Har du i det hele taget kontaktet din lokale fødevarestyrelse ?. Ja du må undskylde at jeg tvivler. Men ud fra dit svar ser det ikke sådan ud. Du skal nemlig tilmeldes inden du må begynde at sælge den slags. Og så skal dine produkter være godkendt inden du kan begynde at sælge dem på det Danske marked. Og hvis de ikke er godkendt i forvejen skal der laves en analyse der viser hvad de indeholder. Og det skal du selv betale for. Jeg håber virkelig for din egen skyld at du har 100% styr på det her. Ellers lukker de din biks og giver dig nogle storer bøder.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)