Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne kunne indscanne papir og bag efter kopierer det til Word men hvordan ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender et program der kan gøre denne sag let og enkelt, jeg har nogle skole papirer jeg gerne vil scanne ind via min scanner for der efter at overfører dem til en Word dokument.

Jeg ved den gratis Adobe reader udgave prøver at gøre det men det er kun 50 % af det den fatter når det kommer til stykket.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 21:42

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normalt skal man have et tekst genkendelseprogram for at kunne gøre det. Det kaldes et OCR program. Programmet er i stand til at læse et scannet billede og genkender teksten.

Alt efter hvilken vesion af office du bruger.er der program der heder Microsoft Office Document Imaging,, der er kan gøre arbejdet for dig, og findes under:

Alle programmer –>Microsoft Office –>Microsoft Office-værktøjer –>Microsoft Office Document Imaging

Sådan gør du:

1. Scan dit dokument i TIFF format

2. Åbn i programmet Microsoft Office Document Imaging

3. Åbn det scannede dokument

4. Klik på genkend tekst med OCR under Funktioner

5. Klik herefter på send tekst til Word under Funktioner

Så burde du kunne have din scannede dokument som et almindeligt Word dokument med mulighed for redigere.

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:53

Der er noget software der hedder imagesearch på Windows phone 8 (muligvis også tidligere versioner), som kan det du leder efter - men jeg ved ikke om det også kan findes til pc :)

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 21:55
Tak for de brugbare svar, det vil jeg kikke nærmere på. Tak for hjælpen

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)