Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop. Mangler jeg noget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er! 

Jeg har nu længe set at det kan koste helt op til 40.000 at starte en virksomhed og det er laaaangt over mit maximum.

Jeg er kun 15 år og har lavet diverse foranstaltninger til opstart men har et budget på ca 1.500 i opstart og 250kr månedligt.

er dette muligt?

Jeg vil bruge e-wire som betalingsmetode og billys billing som regnskabsprogram. Jeg vil bruge et 11kr/måned webhotel og wordpress som design osv.

mangler jeg noget?

Mvh Niklas Stallknecht. 

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den måde jeg arbejder på lige nu, kører jeg det privat - da (som jeg har forstået det) er lovligt, hvis du skriver det på årsopgørelsen - så længe du tjener under 50.000 pr. 12. måned.

Selvfølgelig er det muligt for dig at lave en webshop - dog er 11 kr/mnd. måske i underkanten for webhotel hvis du skal have noget ordentligt - ikke dermed sagt det skal koste flere 1000 kroner..

Du kan eventuelt læse lidt i den her trådhttp://www.amino.dk/forums/t/190549.aspx 

Du er også meget velkommen til at kontakte mig på iJonas@null.net hvis du har brug for hjælp med opsætning/server.

Mvh,

Jonas. 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

så længe du tjener under 50.000 pr. 12. måned.

Det er omsætning, som skal ligge under 50.000 kr ;)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er rigtigt. Undskyld :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Selvfølgelig er det muligt for dig at lave en webshop - dog er 11 kr/mnd. måske i underkanten for webhotel hvis du skal have noget ordentligt - ikke dermed sagt det skal koste flere 1000 kroner..

Det er nu ikke heeelt rigtigt. Prøv foreksempel at kigge på Meebox.net. Der kan du få et ganske passende webhotel til 10kr./mnd. Du behøver ikke noget særligt webhotel for at køre en webshop i opstart i mine øjne :)

Det man skal være opmærksom på er, at når man køber et webhotel, så betaler man for minimum 1 år, og altså ikke de 10 kr./mnd. på normal vis. Det vil i dette tilfælde sige, at du ved første betaling lægger 120 kr. for webhotel på bordet.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:
Det man skal være opmærksom på er, at når man køber et webhotel, så betaler man for minimum 1 år, og altså ikke de 10 kr./mnd. på normal vis. Det vil i dette tilfælde sige, at du ved første betaling lægger 120 kr. for webhotel på bordet.

Kære Sebastian! :)

Vil det sige at jeg godt kan starte webshoppen indenfor mit budget? (har du nogle erfaringer?)

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du varerne på lager eller kan du finde kapital til dette da ikke mange leverandør sender deres varer på kredit mere kommer selvfølgelig an på hvad du sælger:-)

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas.s:

Kære Sebastian! :)

Vil det sige at jeg godt kan starte webshoppen indenfor mit budget? (har du nogle erfaringer?)

Hej Niklas.

Ja, det vil jeg sige du godt kan. Alle starter et sted og du kan med Wordpress bruge gratis plugins, som virker ganske udemærket til webshop.

Jeg har selv prøvet at sætte en webshop op med Wordpress og WooCommerce (plugin) og det er overraskende godt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)