Ja det er de få der kan fylde meget.
Har lige fået denne:
-------------------------------
Hej Ib
Jeg har modtaget din mail. Vi vender snarrest tilbage med nærmere beskrivelse af billeder (angivelse af sted og afstand).
Vi har modtaget og betalt faktura 8 af 9/3-13. Pålydende 20.615 kr.
Venlig hilsen
XXXX
---------------------------------------
Den 11. mar. 2013 15.05 skrev Råd & Mal <info@raad-mal.dk>:
Hej XXX !
For god ordens skyld skal jeg bekræfte nedenstående.
Kan du udfor de enkelte fotos oplyse hvilke rum de er fra, og hvilke afstande de er taget fra ?
Har I brugt den udleverede pjece ” Visuel bedømmelse af malerarbejde”? Her igen vedhæftet som fil.
Kan du endvidere bekræfte, at du har modtaget faktura nr. 8 fra 2013 ? Her igen fremsendt som vedhæftet fil.
Endvidere at I ikke findes i diverse registre som dårlige betalere?
Afslutningsvis skal jeg oplyse, at såfremt der er tale om berigtigede reklamationer har vi udbedringsret som dem, som har udført arbejdet.
Du vil igen høre fra mig, så snart jeg har modtaget dine svar.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Ib Abildgaard
Råd & Mal
www.raad-mal.dk
----------------------------------------------------
Fra: XXXX
Sendt: 10. marts 2013 22:52
Til: Ib Abildgaard Nielsen
Emne:
Hej Ib
I forbindelse med jeres færdiggørelse af maler- og gulvarbejde i XXXX, vil vi gerne fremsætte følgende reklamation.
Efter vores mening er ydelsen ikke udført tilfredsstillende, idet bl.a.:
- Malingen på badeværelset dækker ikke ordentligt, man kan således se den blå farve, der skulle males over, og der er fugtskjolder, der er synlige gennem malingen.
2. I stue C er malingen krakeleret oppe ved stukken.
3. I forhold til gulvet er der søm, som ikke er slået ned i gulvet og huller, som ikke er fyldt ud.
Du bedes venligst hurtigst muligt og inden 14 dage meddele, hvad du vil gøre i anledning af vores reklamation. Vi er naturligvis indstillet på at lade dig få mulighed for selv at vurdere kvaliteten af ydelsen, hvis du ønsker det.
Jeg vedhæfter billeder som dokumentation
Med venlig hilsen
XXXX
----------------------------------------------