Synes denne yderst provokerende kommentar fra dig fortæller alt om, hvorfor jeg ALDRIG ville købe noget fra dig. Hvorfor vælger du ikke bare at referere til det stykke, hvor du rent faktisk skriver, hvorfor du ikke selv bruger det?
Synes denne yderst provokerende kommentar fra dig fortæller alt om, hvorfor jeg ALDRIG ville købe noget fra dig. Hvorfor vælger du ikke bare at referere til det stykke, hvor du rent faktisk skriver, hvorfor du ikke selv bruger det?
Jeg kan ikke se problemet i appen? Og jeg styrer ikke dine penge
Hvis folk synes det er dumt, så lade være at kommentere i ved hvordan det ender. Vi bliver hverken rigere eller dygtigere af at bruge vores tid på at kaste lort på hinanden!
Hvis folk synes det er dumt, så lade være at kommentere i ved hvordan det ender. Vi bliver hverken rigere eller dygtigere af at bruge vores tid på at kaste lort på hinanden!
So take a chill pill, og se den her:
" target="_blank">
God aften!
Med venlig hilsen, Rasmus Nicolaisen
har fået en masse henvendelser fra folk med interesse, ved udmærket mange synes det er en grim, umoden, latterlig og jeg ved ikke hvad måde at tjene penge på. Det er der sikkert mange der gør, det rør mig ikke - jeg går til dem som vil have interesse. - De andre betyder ikke noget særligt de giver bare stof på indlægget
Jeg glæder mig til at stå op hver dag - og gå i krig med hårdt arbejde. Intet kommer af sig selv. Når klokken er ca. 8.30, tager jegh listen med 10 potentielle kunder, ofte fra aviser med annoncer med videre. Det tager under 1 time. så er der minimum 2, der skal se og høre mere. Det var det lette... Når først kunden og jeg skal finde ud af, om han kan få udbytte af min service og rådgivning, så er der gået meget tid, forberedelse og hårdt arbejde. Men gud hvor er det fedt.
Ja, det er også fedt når de ringer efter at have stødt på os hist og pist. Men det sjove er sgu at jeg har gjort en forskel - ringet og fået en til at se lyset, en bedre forretning, en ny dag i morgen. Forandring.
Nice at nogle kan tjene lette penge - and carry on. God vind med jeres business. Frank
Jeg giver dig 5 stjerner, jeg lav en masser ved siden af disse og bruger derfor ikke tiden på dette - det derfor jeg sælger det, for at ligge tid på kommende webshop
Jeg kan ikke lige på stående fod gennemskue det. Men har 'igang' ikke en pointe om prisen for annoncøren på et affiliate-netværk, og kvaliteten man kan forvente?
Men måske er det os som annoncører den er gal med....... Måske skal vi bare være mere kritiske omkring hvem vil vil have som partnere, og følge op på de partnere vi har.
Jeg kan ikke lige på stående fod gennemskue det. Men har 'igang' ikke en pointe om prisen for annoncøren på et affiliate-netværk, og kvaliteten man kan forvente?
Men måske er det os som annoncører den er gal med....... Måske skal vi bare være mere kritiske omkring hvem vil vil have som partnere, og følge op på de partnere vi har.
Hej Jeg forstår dig udmærket Hos Repaymedia og Euroads er det ikke nogle annoncør der har købt det, det er dem selv der har lavet dem for at tjene penge på survey. Lotto24 laver typisk sådan nogle til survey folk som disse apps
Hej Jeg forstår dig udmærket Hos Repaymedia og Euroads er det ikke nogle annoncør der har købt det, det er dem selv der har lavet dem for at tjene penge på survey. Lotto24 laver typisk sådan nogle til survey folk som disse apps
Njaaa... Altså... Hvis du får penge er der også nogen der betaler! - Det kan dårligt være anderledes.
Men det jeg tænker er præcist, at den type markedsføring du laver med appen jo sikkert er fint til nogle ting. Men til f.eks. mine produkter mener jeg ikke den passer. - Men så er det vel egentlig også min opgave at trække stikket.
Jeg er ikke interesseret i din app. ..... Men den har fået mig til at gennemgå alle mine partnere på Partner-Ads, for at se om der reklameres i overensstemmelse med hvad jeg finder rigtigt.