Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge uden hårdt arbejde

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus T. Nicolaisen:
Hvis folk synes det er dumt, så lade være at kommentere i ved hvordan det ender.

Hallo, der sidder faktisk annoncører i den anden ende, som gerne vil have værdi for de penge de smider efter affiliate marketing. Der er ingen, som vil have meningsløse kliks, og det er det som denne app tilbyder. (Jeg ved godt det er svært at fatte, når man er vant til at handle med links, kliks, likes, og facebooksider med tusindvis af asiatiske fans)

Det er en aldeles kortsigtet måde at tjene penge på. Enten undermineres markedet eller også, hvad nok er mest sandsynligt, bliver din partnerkonto slettet, og din fortjeneste konfiskeret.

Selvfølgelig skal der da kommenteres og advares imod så stupid idé.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:20

Carsten Kvist:

Jeg er ikke interesseret i din app. ..... Men den har fået mig til at gennemgå alle mine partnere på Partner-Ads, for at se om der reklameres i overensstemmelse med hvad jeg finder rigtigt.

Så jeg fristes til at sige.... Tak for appen. :-)

Ken fra Partner-Ads har også reageret hurtigt og og afvist de partnere der bruger vores kampagne på Facebook. Det kan sagtens være de gør det fornuftigt, men vi er vist bedre stillet ved selv at håndtere vores promovering på Facebook.

Så jeg må også takke for tippet om appen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:20

Carsten Kvist:

Men det jeg tænker er præcist, at den type markedsføring du laver med appen jo sikkert er fint til nogle ting. Men til f.eks. mine produkter mener jeg ikke den passer. - Men så er det vel egentlig også min opgave at trække stikket.

Jeg er ikke interesseret i din app. ..... Men den har fået mig til at gennemgå alle mine partnere på Partner-Ads, for at se om der reklameres i overensstemmelse med hvad jeg finder rigtigt.

Så jeg fristes til at sige.... Tak for appen. :-)

Hej.

Kan fortælle dig at man bruger dem kun (de fleste) til surveys og konkurrencer, jeg ville være meget overrasket hvis nogle ville gøre det med din side.
Man tjener pr registering som tilmelder sig nyhedsbreve eller takker "Ja tak" til noget i surveyen 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:24

Kan fortælle jer fra hjertet, at jeg ikke anvender jeres - jeg anvender dem faktisk ikke jeg sælger dem bare :)

Men jeg skal sige til hvis jeg ser nogle anvende jeres kampagne 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:27

Casper Hostrup:
Kan fortælle jer fra hjertet, at jeg ikke anvender jeres - jeg anvender dem faktisk ikke jeg sælger dem bare :)

Det er jeg sikker på at du ikke gør, men generelt har jeg haft et indtryk af at de affiliates der bruger Facebook ofte tænker på lettjente penge uanset hvordan de kommer i hus. Og denne tråd var hovedet på sømmet, til at lukke for det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:37

Lidt interessant at denne kom med i Buzz i dag: http://www.amino.dk/buzz/Historie/E-handel-og-online-marketing/Virksomheder-risikerer-boedestraf-for-irr-6907

Jeg ved ikke om der er sager om virksomheder der har fået bøde fordi deres affilaites "spammer" Facebook. Men det er jeg forholdsvis sikker på bare er et spørgsmål om tid, da der er fokus på det område der i dag er nærmest "lovløst".

Og der er i hvert fald en tidligere sag om et teleselskab, der har fået en bøde fordi en affiliate har brugt fejlagtige oplysninger. Jeg kan dog ikke huske de nøjagtige detaljer i den sag.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:57
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:14
Konklusion må være at det er en dårlig forretning at bruge,

Dårlig investering.

Generalt ikke noget som gavner dette samfund
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Hostrup:
Men det de gør forkert er at de laver en konkurrence via deres Facebook side,

Nixen bixen! Læs nu artiklen. Der står udtrykkeligt, at det er _markedsføringsloven_ man kommer i karambolage med, og kan få bøder for at overtræde. Facebook er kun mediet, og selvom du overskrider deres regler, får du altså ikke nogen bøde.

Casper Hostrup:
Så derfor er min lovlig, men folk vil kalde det spam. 

Nej, for spam er ikke lovligt, og det bliver heller ikke lovligt bare fordi det spredes via Facebook.

Casper, du er helt sikkert dygtig, men brug dine evner på noget konstruktivt og langsigtet. Det du har gang i her er direkte underminerende for det marked som vi alle skulle have gavn af, både annoncører og partnere, langt ud i fremtiden.

Den form for markedsføring er ukrudt, og det skal bare dø!

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 08:20

Som sagt, jeg bruger det ikke - derfor sælger jeg det

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)