Hallo, der sidder faktisk annoncører i den anden ende, som gerne vil have værdi for de penge de smider efter affiliate marketing. Der er ingen, som vil have meningsløse kliks, og det er det som denne app tilbyder. (Jeg ved godt det er svært at fatte, når man er vant til at handle med links, kliks, likes, og facebooksider med tusindvis af asiatiske fans) Det er en aldeles kortsigtet måde at tjene penge på. Enten undermineres markedet eller også, hvad nok er mest sandsynligt, bliver din partnerkonto slettet, og din fortjeneste konfiskeret. Selvfølgelig skal der da kommenteres og advares imod så stupid idé. |
Carsten Kvist:Jeg er ikke interesseret i din app. ..... Men den har fået mig til at gennemgå alle mine partnere på Partner-Ads, for at se om der reklameres i overensstemmelse med hvad jeg finder rigtigt.
Så jeg fristes til at sige.... Tak for appen. :-)
Ken fra Partner-Ads har også reageret hurtigt og og afvist de partnere der bruger vores kampagne på Facebook. Det kan sagtens være de gør det fornuftigt, men vi er vist bedre stillet ved selv at håndtere vores promovering på Facebook.
Så jeg må også takke for tippet om appen :o)