Har du altid ville tjene penge uden at programmer og lave hårdt arbejde? Så læs med her! Vidste du at med en lovlig Facebook applikation kan du tjene en masse penge uden hårdt arbejde. Du kan få den her applikation, inklusiv guide til opsætning og redigering af den. "Hvorfor sælger du så applikationen hvis du kan tjene penge på den?" Send mig en besked på Amino eller casperfck@gmail.com - For køb eller mere information Som sagt - skriv til mig og vi to aftaler prisen. prisen ligger ikke over 500 dkk |
Casper Hostrup:"Hvorfor sælger du så applikationen hvis du kan tjene penge på den?"
Simpelthen fordi jeg vil ligge tid i at få en webshop og ikke koncentrere mig om applikationer.Send mig en besked på Amino eller
casperfck@gmail.com - For køb eller mere information
Som sagt - skriv til mig og vi to aftaler prisen. prisen ligger ikke over 500 dkk
Mvh
Casper
Har aldrig forstået at personerne som lige skal minde os om hvordan man tjener mange penge uden at gøre noget selv aldrig bruger det selv de sælger det i stedet til en meget lav pris i forhold til hvad man kan tjene...