Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge uden hårdt arbejde

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 6 person

Har du altid ville tjene penge uden at programmer og lave hårdt arbejde? Så læs med her!

Vidste du at med en lovlig Facebook applikation kan du tjene en masse penge uden hårdt arbejde.
Applikationen er ret enkelt. Når folk klikker på linket på Facebook blive de spurgt om din applikation må dele noget på dens vegne.
Så hvis personen vælger at klikke "Ok" som 80% af alle gør, så bliver du automatisk omdirigeret til dit Affiliate link fra f.eks "Euroads,Partner-ads,Repaymedia og andre. Det bestemmer du helt selv hvilket link du vil have.

Hvordan tjener jeg penge?
Du tjener simpelthen penge på at den blive spredt på Facebook, når en ven går ind på applikationen deler den et link eksempelvis 
"Vind 10 gavekort til Gavekortet.dk! Deltag her ---> http://link-til-appen.dk
Sådan bliver den spredt lynhurtigt og kan tjene xxxx kroner.

*Jeg forstår ikke en dyt* 
Test applikationen her -> http://coverstuff.dk/index.php  

Du kan få den her applikation, inklusiv guide til opsætning og redigering af den.
Prisen bestemmer vi to. (den er lav)

"Hvorfor sælger du så applikationen hvis du kan tjene penge på den?"
Simpelthen fordi jeg vil ligge tid i at få en webshop og ikke koncentrere mig om applikationer.

Send mig en besked på Amino eller

casperfck@gmail.com - For køb eller mere information

Som sagt - skriv til mig og vi to aftaler prisen. prisen ligger ikke over 500 dkk
Mvh 
Casper 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Casper Hostrup:

"Hvorfor sælger du så applikationen hvis du kan tjene penge på den?"
Simpelthen fordi jeg vil ligge tid i at få en webshop og ikke koncentrere mig om applikationer.

Send mig en besked på Amino eller

casperfck@gmail.com - For køb eller mere information

Som sagt - skriv til mig og vi to aftaler prisen. prisen ligger ikke over 500 dkk
Mvh 
Casper 

Har aldrig forstået at personerne som lige skal minde os om hvordan man tjener mange penge uden at gøre noget selv aldrig bruger det selv de sælger det i stedet til en meget lav pris i forhold til hvad man kan tjene... 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hvordan forgår det med og tjene penge på det og vil det holde ?

og koster det noget par månede  ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:52

Har jeg skrevet du kan tjene mange penge mester?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:55

venner21:

hvordan forgår det med og tjene penge på det og vil det holde ?
> du tilmelder dig på nogle affiliate sider og finder surveys :) // euroads.dk repaymedia.com eller andre 

og koster det noget par månede  ?
> Nej det koster ikke noget per måned, du betal ét beløb og ikke andet 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 10 person
Jeg tror at jeg skal have kontaktet de affilliate netværk vi bruge, og lukket for Facebook annoncering.

Det virker i hvert fald ret useriøst.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 20:07

igang:
Jeg tror at jeg skal have kontaktet de affilliate netværk vi bruge, og lukket for Facebook annoncering.

Det er det de lever på.. ihvertfald repaymedia

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

hej casper tak for tippetYes

vorherre bevares for en flok hellige krigere lad dog knægten være No en stjerne til hele banden 

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg glæder mig til at stå op hver dag - og gå i krig med hårdt arbejde. Intet kommer af sig selv. Når klokken er ca. 8.30, tager jegh listen med 10 potentielle kunder, ofte fra aviser med annoncer med videre. Det tager under 1 time. så er der minimum 2, der skal se og høre mere. Det var det lette... Når først kunden og jeg skal finde ud af, om han kan få udbytte af min service og rådgivning, så er der gået meget tid, forberedelse og hårdt arbejde. Men gud hvor er det fedt.

Ja, det er også fedt når de ringer efter at have stødt på os hist og pist. Men det sjove er sgu at jeg har gjort en forskel - ringet og fået en til at se lyset, en bedre forretning, en ny dag i morgen. Forandring.

Nice at nogle kan tjene lette penge - and carry on. God vind med jeres business. Frank

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 9 person

jonas33:

hej casper tak for tippetYes

vorherre bevares for en flok hellige krigere lad dog knægten være No en stjerne til hele banden 

Det har ikke en skid med at være hellig at gøre, men et spørgsmål om at vi i bedste fald får ligegyldig trafik, i værste fald bliver forbundet med et irritationsmoment, som vi intet har gjort for at opsøge. Og med vores cookie tider, risikerer at betale affiliate kommission til en affiliate der ikke har gjort sig fortjent til den.

Når vi vælger at bruge affiliates, er det ud fra en betragtning at de gør et seriøst stykke arbejde. Det er der også flere der gør, men den slags "markedsføring" der nævnes her, har vi sgu ikke lyst til at betale for.

Stjernen er gengældt :o)

Tilføjelse: Tak for endnu en stjerne til dig og casper. Kan I ikke være nogle snuskebasser og følge op med at forklare hvorfor vi ikke skal have værdi for de penge vi betaler?

Det eneste man som affiliate får ud af at tjene disse "lette" penge, er at gøre det sværere for andre og sig selv, at få gode aftaler. Dem der betaler, vil jo gerne have værdi, ikke pis.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)