Jeg søger en som kan lave flotte og pæne erhvervs hjemmesider for mig.
Der er tale om et fuldtidsjob på freelance basis, og det eneste krav er du kan lave flotte hjemmesider, du sidder måske allerede i dag og laver hjemmesider, men har ikke nok at lave eller du vil starte op selv, så er muligheden her nu for fast arbejde.
Jeg er også ligeglad med om du er uddannet , det er dit tidligere arbejde du kan vise som betyder noget...
Vil du høre mere, så smid mig en PM omkring hvem du er, og hvad du ellers har lavet arbejde som kan vises.
Hvis en freelancer over længere tid yder dig fuldtidsarbejde, og dermed ikke kan have anden indtjening ved siden af, vil SKAT anse det for at være en typisk lønmodtagerstilling.
De goder der følger med ved ikke at fastansætte personale, vil SKAT mene du har omgået lovgivningen for at opnå.
Er du ikke sød og uddybe/forklare hvad du mener man skal være opmærksom på her:
Du kan eksempelvis sikre dig at denne freelancer også arbejder en betydelig mængde for andre virksomheder. Så er der ikke noget problem i det. SKAT ser bare på, om vedkommende ligeså kunne være ansat hos dig. Vurderer de det, vil der være nogle krav, som du vil blive straffet for.
Men hvis du ansætter en freelancer i nogle måneder, er det ikke noget at være nervøs for. Det er over en længere periode problemet kan opstå.