Jeg har valgt at sælge siden www.tjekrejsen.dk . Alt medfølger - domæne, design, indgåede affilliateaftaler etc.
Jeg har endnu ikke gjort noget for at skaffe besøgende eller omsætning og kan derfor ikke fremvise noget brugbar statistik på det. Grunden til den manglende indsats her er, at jeg ville lave sidens indhold 100 % færdigt og i orden inden jeg lancerede siden. Men grundet andre projekter er tiden/lysten der ikke til at få siden "helt i land" og få den lanceret på en ordentlig måde. Derfor har jeg valgt at sælge.
Hvis du er interesseret så smid dit bud på mail info@tjekrejsen.dk eller i en pm. Skal sælges, så sælges til højestbydende!
Jeg tror det som lægger til grund for de hidtil manglende bud er, at du ikke har fortalt noget omkring hvordan siden adskiller sig fra dine konkurrenter?
Der findes et utal af portaler hvor man kan sammenligne rejser, hoteller osv.
Så hvis du ønsker bud må du nok forklare lidt nærmere.
Mvh Rasmus
www.easify.dk
Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.
Kan ikke rigtig se hvad det har med de manglende bud at gøre. Potentielle købere kan se hvad de får, og selv danne sig et indtryk af hvordan de evt. fremover kan differentiere sig i forhold til "konkurrenter".