Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webside ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  MULTIMEQ Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har nu været selvstændig i snart 1 år, men det kniber med at få mit budskab ud - og dermed skaffe kunder - dels pga økonomi, men også fordi jeg ikke har et kæmpe netværk at trække på.

Grunden til jeg blev selvstændig på fuld tid, var at jeg sidste år gik arbejdsløs i 4 mdr og havde svært ved at finde mig et job - samtidig havde jeg haft nogle dårlige oplevelser som ansat, som jeg skal skåne jer for her.

Jeg brugte tiden mens jeg var uden job, til at starte op og købe mig en bil og det værktøj jeg manglede og har også haft opgaver - faktisk rigtig mange sidste år, men i år kniber det gevaldigt med at trække ordrer hjem.

Jeg har haft ½ omsætning i januar og februar og det gør lidt ondt, når man ikke er velpolstret, rent økonomisk.

Min forretningsidé er, at firmaer hyrer mig ind, istedet for fastansatte, så udgiften følger opgaven så at sige - udover det fremstiller jeg skilte, folietekster og autodekorationer.

Vil rigtig gerne have feedback, dels på min hjemmeside, men også meget gerne på logo osv, da jeg har lavet alt selv - igen pga økonomi. 

Er min strategi og idé "helt godnat" og virker min hjemmeside - er designet godt og oplyser siden det den skal ?

Glæder mig til at høre feedback - positivt samt negativt

 

På forhånd tak

Morten

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vist glemt et link :)

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  MULTIMEQ Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov ide med hånden, godt fundet på! :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet bør du arbejde mere målrettet med sitets budskab.

Jeg arbejder meget med intuition og de første indskydelser et site giver mig. Jeg tror på, at de førte 5 sekunder af site er alt afgørende for, om man forlader det eller kigger videre.

I dit tilfælde blev jeg forvirret.

Jeg oplevede faktisk, at jeg kom helt i tvivl om, hvad det var du laver. Det første mit øje faldt på var "Lovkrav til firmabiler", hvilket undrede mig en del. Det har en prominent plads på siden, og sender et forkert signal.

Din illustration af hånden er sjov, men  jeg kom til at tænke på, om du var håndværker.  Ja, jeg ved, men jeg kom sku i tvivl. Det er værktøjet, som giver mig de associationer. Skift dem ud med pensel, lineal, tusch .. what ever.

Din side skal tale mere til mig. Forestil dig, at mit første spørgsmål til dig er: Hvad laver du?

Du har 5 sekunder at svare, så derfor skal dine billeder og illustrationer helt frem på forsiden. Fortæl mig så, at du laver fede logoer, skilte og den slags og vis mig det i stedet for at skrive velkommen til .... Den tekst er død for længe siden. Der er ingen der læser den.

En anden ting:

Du kan med fordel også bruge tid på at søgeoptimere dit website. Det vil med sikkerhed give dig nogle bedre muligheder for at blive fundet på relevante søgeord og forøge. 



Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  MULTIMEQ Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

 

Mange tak for dine indspark - jeg er jo lidt både og - er både håndværker og skiltemand - da jeg véd af erfaring, at jeg ikke kan leve af skilteproduktion alene.

Men du har ret mht budskabet - dog er jeg bare også begrænset af, at min side er opbygget via bricksite, som jeg ellers er rigtig glad for - det er billigt - det funker og det er let selv at ændre billeder osv - men siden er bygget op i "bokse" - så det skal man tage hensyn til.

Men jeg er rigtig glad for inputtene; det giver helt sikkert stof til eftertanke og jeg vil prøve at ændre lidt på siden over tid.

Jeg har indlagt søgeord via bricksite, men hvorvidt de virker, er jeg faktisk lidt i tvivl om -

/Morten - MULTIMEQ - en hånd Xtra

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)