Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny hjemmeside. hvad skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge en simpel side. Med noget tekst. 5 under underviser med tekst og lidt foto.
Der må gerne være mulighed for en kontaktformular, hvor der kan vedhæftede filer.
Jeg har ikke erfaring med at sætte en side op.
Så hvad vælger jeg til første gang. Jeg vil prøve det
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 20:21

Hey Stilou, 

Jeg kan hjælpe dig med en simpel, og lækker hjemmeside, til en fantastisk billig pris. 

- Send mig en PB, eller en mail på: kontakt@retromedia.dk - Så finder vi ud af det :) 

God søndag 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 20:25

Hej Stilou

NemmeHjemmesider.dk kan du helt gratis prøve om du kan bruge sådan en hjemmeside. Og hvis du kan så lyder det til at du kan nøjes med den lille version til 15 kr i måneden.

Hvis du så skulle få brug for et unikt design så kan du også få dette efterfølgende til super priser.

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:34
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er så mange der gerne vil sælge noget i den her tråd :)

Jeg tror det du har brug for er Wordpress - noget af det mest brugte i hele verden og det er fantastisk let at sætte op og skrive indlæg og lave sider på.

Hvis du skal bruge det som en personlig side eller blog kan jeg tilbyde gratis hosting(mod et link fra din side til min), hvis du selv sørger for at købe et domæne(altså fx www.minnyesmarteside.dk) hos fx GratisDNS.dk 

Alternativt kan jeg også klare den del for dig mod betaling - et domæne koster omkring 100 kr hos GratisDNS i oprettelse og derefter 45kr pr år til DK-Hostmaster. 

For 400,- køber jeg gerne det domæne du gerne vil have og sætter en Wordpress op klar til brug(inkl mail-viderestilling fra domænet), men du kan selvfølgelig nøjes med de 100 til GratisDNS, hvis du kan klare det selv.

Sidste alternativ er helt gratis - der kan du bare oprette en blog som underside til wordpress.com så din side kommer til at hedde MinSmarteNyeSide.Wordpress.com

Du kan bare sende en besked hvis du har spørgsmål :)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:22

Wordpress lyder som den rigtige løsning for dig.

Jeg kan netop nu tilbyde dig en hjemmeside i wordpress, med unikt logo til 1849 kr inkl. moms, hvis du har

CVR nr (EU regler). Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte mig. 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:02
Jeg kan se er flere som kan lave det for mig. Det var måske en løsning. Jeg troede jeg selv skulle lave det. Men det behøver jeg ikke kan jeg se.
Tak for de indput som er kommet
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er hverken dyrt eller meget besværligt at komme i gang, men hvis det tager dig flere timer at komme i gang kan det selvfølgelig være det er "billigere" at betale sig fra det og bruge din tid på at arbejde med det du er god til :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

+Wordpress. Det mest intuitive content management system at gå til. Og får du brug for mere end de 5 sider, du nævner, er det ikke noget problem = fremtidssikring.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:58

Hej,

Jeg synes du skulle give Maibritt fra Focus2Web chancen. Hun laver nogle ganske hæderlige løsninger. Tjek hendes referencer. Jeg er særligt vild med denne: http://magic-star.dk/

Held og lykke med projektet :)  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)