Hej Amino Jeg skriver dette indlæg da jeg (sikkert som så mange andre før mig) overvejer at starte som selvstændig, men simpelthen er usikker på rigtig mange ting... Lidt baggrunds information: Jeg har gennem snart 15 år arbejdet med salg. Dette som sælger, salgschef, coach og salgstræner. Jeg har haft succes i mine jobs, og har også idag et dejligt arbejde. Alligevel sidder jeg med den der følelse af der mangler noget..... Mine kompetencer og erfaring ligger primært indenfor telemarketing og mødebooking - og da jeg idag har et arbejde hvor jeg har en del hverdags fridage overvejer jeg at starte lidt ud for mig selv - og prøve kræfter med mindre telemarketings/mødebooking opgaver. Dette er naturligvis ikke noget der vil konflikte med mit nuværende fuldtidsjob. Jeg er ikke i tvivl om hvorvidt jeg kan lykkes i det rent faglige, men må ærligt indrømme at jeg tvivler på mig selv når det kommer til andre ting. Vil jeg have rygrad og vedholdenhed hvis alt ikke bare spiller fra dag 1 "tro på dig selv, så bliver du en succes" Den slags klicheer kan jeg læse på stort set alle iværksætterblogs - men det virker ikke på mig. Selvfølgelig tror jeg på mig selv, men jeg der er velsagtens 450 ting jeg slet ikke har gennemtænkt, og ligeså mange uforudsete udfordringer der vil dukke op undervejs. Well - i bund og grund har jeg pt. mulighed for at starte småt op ( i min fritid) - investeringen vil bestå i en fastnet telefon+headsæt hvilket er minimalt. Så de ting er til at overse. Mangler nok bare... Lidt motivation..... Hvis i synes det er et pjattet indlæg - jamen så fred være med det. Håber på lidt sparring her :-) |
Prøv at se denne video med Martin Thorborg, den hjælper helt sikkert :)