useriøst forum... |
Fine grupper med en stor målgruppe.
Men hvis du selv har tjent en halv million på dette, hvorfor sælger du det så til 30.000 kr? Kan man få nogen former for bevis på der er tjent dette beløb på det?
Fine grupper med en stor målgruppe. Men hvis du selv har tjent en halv million på dette, hvorfor sælger du det så til 30.000 kr? Kan man få nogen former for bevis på der er tjent dette beløb på det? |
Jeg sælger ikke hvad jeg har tjent, men hvad i selv gør det til :-) Jeg har sagt jeg tjente halv million på scriptet, ikke siderne. |
Bud starter på 30K, ikke at jeg sælger for 30K. Sælger som sagt pga. pengenød, læs forumposten igen. |
Du har tjent en halv million?
ehhh? |
Nu spørger jeg nok dumt, men hvis du kan tjene en halv million på scriptet, hvorfor så ikke bare gentage det du tidligere har gjort? Malk dog koen lidt endnu. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Ja, der er noget der kaldes investeringer :-) Skal vi snart komme tilbage til topic? |
Scriptet findes gratis på nettet? Det er falsk så folk adder sine venner. Jeg har scriptet hvis nogle ønsker.. |
Casper, stop nu med at udtale dig, du ved tydeligvis ikke hvad du taler om, og har ikke interesse i at købe siderne. Det er ikke samme script, så lad vær at udtal dig om noget du ikke ved noget om. |