Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktion: 4.070.000 facebook likes

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bnstolen:

Casper, stop nu med at udtale dig, du ved tydeligvis ikke hvad du taler om, og har ikke interesse i at købe siderne. Det er ikke samme script, så lad vær at udtal dig om noget du ikke ved noget om.

Du sælger det fordi det gået dødt, og fordi du vil ha penge. Enhver idiot ved da hvis man havde så mange sider g script kunne man tjene kassen på det, eller så er det fordi din likes er falske.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:47 | Låst

Jeg har aldirg benyttet siderne til affiliate, det er nogen nye jeg har fået. Som der står i mit indlæg er jeg i pengenød, netop derfor sælger jeg. Og venligst stop udtal dig, du ved ikke hvad du taler om. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:47 | Låst

Casper Hostrup:
Du sælger det fordi det gået dødt, og fordi du vil ha penge. Enhver idiot ved da hvis man havde så mange sider g script kunne man tjene kassen på det, eller så er det fordi din likes er falske.

Trådstarter, som er Plus-medlem, har oprettet et tilbud i "jeg ahr et godt tilbud til dig", det er helt efter Aminos regler.

Hvis I har interesse i tilbuddet eller uddybende spørgsmål til produktet/servicen, så er I selvfølgelig velkomne til at stille spørgsmålene her i tråden.

@Casper, jeg ved du har stor forståelse for nødvendigheden af at holde trådene på sporet, for at trådstarter for noget ud af indlægget.

God søndag
/Brian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:51 | Låst

Brian Reinhold Jensen:
Trådstarter, som er Plus-medlem, har oprettet et tilbud i "jeg ahr et godt tilbud til dig", det er helt efter Aminos regler.

Så man må godt sælge noget der er i mod Facebooks regler???

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:53 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved i hvad, jeg lukker dette indlæg. Utroligt dårligt iværksætterforum. Er netop købt plus og får ikke en skid konstruktiv eller relevante indlæg til min forespørgelse og tilbud. Føj!. Hvor gamle er jeres brugere??? Ham casper ligner en på 14??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:56 | Låst

Casper Hostrup:
Så man må godt sælge noget der er i mod Facebooks regler???

Hvis du mener i rent juridisk forstand, så kan det sagtens være lovligt, på samme måde som det er lovligt at sælge links i SEO-verdenen, selvom det er imod Googles retningslinier.

Uden at dette skal blive en lang juridisk diskussion, så må man selvfølgelig ikke fortælle at en service overholder eks. Facebooks regler, hvis ikke den gør det. Så er vi ude i noget overtrædelse af markedsføringsloven m.m..

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:58 | Låst

bnstolen:
Utroligt dårligt iværksætterforum.

Du kommer brasende ind og tror det er pisse nemt det hele, prøv lige at være her nogle måneder så skal det nok være trygt og man skal stole på hinanden.
Ved ikke men jeg tror ikke mange stoler på en gut der kommer på Amino og køber plus og laver sit første indlæg om at sælge et script, som også er ulovligt? Jeg ved ikke men jeg får en dårlig følelse om gutten?

bnstolen:
Er netop købt plus og får ikke en skid konstruktiv eller relevante indlæg til min forespørgelse og tilbud. Føj!

Dit sprog hører hellere ikke hjemme her, Alle skal kunne være her på Amino..

bnstolen:
Ham casper ligner en på 14??

Det rør mig ikke, alderen har ikke den store betydning. 

Held og lykke. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej bnstolen,

Jeg har tidligere bedt dig om at tale ordentligt, åbenbart uden held.

Du får lige en pause til at tænke over tingene.

bnstolen:
Hvor gamle er jeres brugere??? Ham casper ligner en på 14??

Tæt på, Casper er 15 iflg. hans profil.

Du kan evt. bruge din pause på at læse "Kom godt igang på Amino".

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:39 | Låst

Hahah godt set Nicolai, så han er logget ud og ind for at give mig 1 stjene

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)