Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linke til trustpilot - er det ok ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu lavede jeg et lille " Hvad sige vore kunder " , hvor jeg linker direkte videre til trustpilot.

Så bliver jeg pludselig usikker på om det nu er ok, som ikke betalende kunde hos dem ?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er helt ok at gøre. Trustpilot vil selvfølgelig gerne have dig som betalende kunde, men du må gerne lave et link til dem. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 11:41

Undskyld, men hvorfor linke til noget du ikke er medlem af?

Var det ikke bedre og oprette en gæstebog på din egen hjemmeside?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:46

murermester Jim Drejer:

Undskyld, men hvorfor linke til noget du ikke er medlem af?

Var det ikke bedre og oprette en gæstebog på din egen hjemmeside?

Hvis han har gode anmeldelser på trustpilot giver det jo god mening at linke til disse, da de trods alt er en del mere troværdige, end dem man selv har valgt at offentliggøre på egen hjemmeside. På trustpilot har han trods alt ikke mulighed for at sortere de utilfredse fra. Hvis der da er nogen :o)

Og jeg er ret sikker på at Trustpilot gerne vil have trafikken og anmeldelserne. De vil selvfølgelig helst have nogle negative anmeldelser, så de har et argument for at sælge deres produkt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:51

Tak Kim for hurtigt svar :)

Jim; tja, der er sikkert mange måder at gøre det på - nu gør jeg således, da det er enkelt og hurtigt og gratis for mig der ikke gider rode med for meget teknisk..

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 12:19

Så vit jeg kan se på Trustpilot, så skal virksomheden være tilmeldt for at modtage anmeldelser og det er kun gratis i en måned, er du ikke tilmeldt så kan jeg ikke se hvorfor du linker til dem, kunderne kan jo ikke finde dig der inde :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jim,

Nej alle kan gå ind og vurdere din virksomhed på trustpilot og hvis du ikke vil være medlem ( betale cirka 900 om måneden) så kan du ikke svare på de evt negative anmeldelser du får.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michal Johansen:

Hej Jim,

Nej alle kan gå ind og vurdere din virksomhed på trustpilot og hvis du ikke vil være medlem ( betale cirka 900 om måneden) så kan du ikke svare på de evt negative anmeldelser du får.

Forkert..

Alle virksomheder kan registrere sig, uden at skulle være betalende medlem. Alle virksomheder, såfremt de opretter en profil, har mulighed for at svare på alle deres anmeldelser.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 13:31

Søren Velling:
Alle virksomheder kan registrere sig, uden at skulle være betalende medlem. Alle virksomheder, såfremt de opretter en profil, har mulighed for at svare på alle deres anmeldelser.

Hvad får man så ud af at være betalende kunde?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:35

Du kan opsætte Trustpilot til automatisk, at sende en mail til dine kunder, et par dage efter købet og bede dem skrive en anmeldelse - udover det må man bruge deres grafik osv.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)