Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linke til trustpilot - er det ok ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren

Så de vil altså ikke have han bruger trustpilot-logoet hvis ikke han betaler?

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:13

Hej Rasmus

Sådan har jeg forstået det.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er egentlig lidt sjovt..

Trustpilot tager automatisk ens side ind på deres side, og bruger et screenshot fra siden (altså webshoppens grafik) - men de bliver sure, hvis det er den anden vej :o)

Dog er der intet, rent juridisk, som hindrer dig i at linke til dem, og lave din egen Trustpilot grafik. Det er kun op til dig. Personligt har jeg det dog sådan, at jeg gerne betaler for services som hjælper mine virksomheder fremad. Jeg har testet det på flere webshops, og det er sku' meget forskelligt om det kan betale sig, eller ikke kan.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 23:18

Casper Blom:
Personligt har jeg det dog sådan, at jeg gerne betaler for services som hjælper mine virksomheder fremad. Jeg har testet det på flere webshops, og det er sku' meget forskelligt om det kan betale sig, eller ikke kan.

Nu tror jeg at der mange der gerne vil betale for noget der hjælper deres forretning frem. Men når man står med et stramt budget til en start, er trustpilots priser en hård post.

Personligt ville jeg da derfor synes det var rart at kunne gøre brug af deres service (dog med evt. begrænsninger), og så senere hen betale for det.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:10

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Casper Blom:
Personligt har jeg det dog sådan, at jeg gerne betaler for services som hjælper mine virksomheder fremad. Jeg har testet det på flere webshops, og det er sku' meget forskelligt om det kan betale sig, eller ikke kan.

Nu tror jeg at der mange der gerne vil betale for noget der hjælper deres forretning frem. Men når man står med et stramt budget til en start, er trustpilots priser en hård post.

Personligt ville jeg da derfor synes det var rart at kunne gøre brug af deres service (dog med evt. begrænsninger), og så senere hen betale for det.

Absolut helt enig :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)