Jeg vil naturligvis gerne sige alle deltager i tråden tak for deres tid og iver for at hjælpe mig.
Nu har jeg en ide til hvordan jeg skal takle SuperBest - for at få fat i det domæne.
Men er efter læsningen af de nye indlæg i tråden - blevet lidt i tvivl om de så rent faktisk bruger det domæne til noget, men jeg kan næppe forstille mig en enkelt SuperBest butik, skulle benytte et domæne udelukkende til mail, det giver ingen mening i min knold.
Det var noget helt andet hvis det var en forretning med en kæmpe webshop - eller andet der giver rigtig mange mails hver dag fra kunderne, sådan er det næppe i en SuperBest butik, jeg er overbevist om dem der klager eller vil i kontakt med denne butik, enten henveder sig direkte i butikken eller kontakter kæde kontoret.
Derfor er dette domæne helt udenfor hvad en kunde normalt vil søge på for at komme i kontakt med SuperBest.
Der er som jeg ser det, dette domæne har intet med SuperBest navnet at gøre, jeg tror det er et lævn fra gammel tid, hvor den butik var med i en anden kæde af købmænd.
Derfor vil jeg i morgen tage en kort tur med toget og forsøge at få købmanden i tale, så har jeg da et eller andet at arbejde vidre med, håber da jeg kan overtale ham til at give det fra sig.
Der er en der skriver ham undersøger domænet grundigt og det ikke altid har noget med www at gøre, hvordan underssøger jeg dette? Håber på lidt mere hjælp til dette punkt TAK