Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømme domæne er ejet af super Best?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Lige en tanke.

Vil det virke fedtet af mig hvis jeg dukker op hos SuperBest med 2-3 flaser god vin (naturligvis købt i den pågælden butik) og så tilbyde disse for domænet plus 50 anparter af 100,- kr., som hans personlige ejendom, for det er jo købmanden der har det domæne jeg gerne vil overtage?

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:32

Hej Buch.

I de her krise tider, tror jeg at han er mere interesseret i kontanterne end vinene. :)

Held og lykke med det.

Og husk lige at opdatere tråden om hvad der skete. :)

Kommer snart...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:05

Vel nu er han jo købmand og derfor tror jeg han vil sætte pris på vin fra hans egen butik, samt at han kan se de positive muligheder ved at få anparter som betaling, hvem ved om det årlige afkast bliver 30 kr pr anpart eller 3.000 pr anpart .... det kan jo blive en helt god ide for ham at sige ja, til anparterne frem for eks. 1.000 kr i kontanter.

Naturligvis opdatere jeg tråden, når jeg har talt med købmanden i SuperBest. Der kan godt gå nogen dage før dette sker, da jeg lige har et par ting der skal på plads først.

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:07

Hr. Buch:
Der er en der skriver ham undersøger domænet grundigt og det ikke altid har noget med www at gøre, hvordan underssøger jeg dette? Håber på lidt mere hjælp til dette punkt TAK

Jeg kan desværre ikke lige give en hurtig howto på det punkt, det er lidt detektivarbejde tilsat erfaring og så nogle forskellige værktøjer :-)

Hvis du sender domæne-navnet til mig i en PB, så vil jeg gerne give det et hurtigt kig.

/Brian

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:16

Hr. Buch:
Der er en der skriver ham undersøger domænet grundigt og det ikke altid har noget med www at gøre, hvordan underssøger jeg dette? Håber på lidt mere hjælp til dette punkt TAK

Hej

Har du prøvet whois.domaintools.com? Det er min fornemmelse at dette er den mest korrekte søgemaskine at bruge (måske jeg tager fejl)

/allan

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René, på mig ville det virke utroligt provokerende hvis du mødte op og gav mig det tilbud der.

Tag en indledende snak med manden om din interesse og hans "manglende brug" af domænet, og der efter kan du så begynde at handle om det. 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:42

Hej John Sahl

Tak for rådet, jeg aner ik mine vildeste råd om hvordan jeg skal gribe det an.

Men ved jeg tager der hen og siger pænt goddag.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:43

Husk at ca. 60 SuperBest butikker skifter til Eurospar d. 1/4 (nej det er ikke en aprilsnar) Hvis den pågældende købmand er blandt dem der skifter, er domænenavnet måske ikke i så høj kurs længere!?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:52

TNN

Tak det er yderst nyttig information, men nu er det ikke lige det domæne jeg jagter (SuperBest), men et andet den pågældene butik ejer.

Har talt med en bekendt omkring dette og han mener, ligesom jeg, at det er et levn fra tidligger tider.

Så jeg ser mine muligheder som ret gode for at overtage det domæne, men mit projekt kan godt laves uden det domæne, men det vil bare give en super god mening at have det domæne med.

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Buch:
Vil det virke fedtet af mig hvis jeg dukker op hos SuperBest med 2-3 flaser god vin (naturligvis købt i den pågælden butik) og så tilbyde disse for domænet plus 50 anparter af 100,- kr., som hans personlige ejendom, for det er jo købmanden der har det domæne jeg gerne vil overtage?

JA, mit svar er JA - Det virker fedtet i mine ører. Var det mig, og der kom én uanmeldt - og derefter stak mig vin - vil jeg sparke ham ud ASAP og nok ikke være lydhør. I min verden er der ikke langt fra at være fedtet og karl-smart- jeg - kan -alt- hvis- jeg- køber-eller smører- dig - agtigt, som på mig virker provokerende og respektløs, hvis nogen gjorde det overfor mig - men vi er ALLE forskellige og opfatter alt forskelligt.

På personer som mig virker det bedre og mere seriøst med enten en tlf. opr. eller mail - derefter fulgt op ad enten tlf. opkald eller mail alt efter hvilken løsning du valgte i første omgang - gå lige til sagen og fortæl ham uden omsvøb, hvad det drejer sig om, og hvorfor du gerne vil have navnet - og du selvfølgelig er klar til at overtage hans økonomiske forpligtigelser. Det vil virke på mig - men som sagt er vi forskellige - modtager og afsender opfatter forskelligt. ;-) Held og lykke.

/ L. B.H.B.S.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)