Drømme domæne er ejet af super Best?
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvorfor tror du det er registreret? Hvor har du slået det op, har du prøvet f.eks. unoeuro?
Der er det samme info - optaget - men det var jo forventet, og ingen ejer info - men det betyder ikke noget da jeg ved hvem der har det.
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Lucas - PerfGrid
Fra
PerfGrid
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Svar
Hvis domænet er optaget, så står det i whois databasen, hvilket vil sige, info'en også gerne burde være at finde på dk-hostmaster, da de står for den danske whois database, som er baseret på deres registeringer af domæner
Så du vil altid kunne finde domænet på dk-hostmaster.dk såfremt det er registreret :) - Ellers må der være en utrolig stor fejl ;)
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:38
Svar
Tro mig jeg har søgt på lige det navn mange gange - netop fordi jeg ikke kan forstå hvorfor det ikke kommer frem.
Og nej det er ikke mig der er en komplet idiot til at skive et simpelt navn i et søgefelt.
DK Hostmaster skriver dette:
--------
Søger efter "*****.dk " i sektionen "Dansk"
Ingen resultater for den pågældende søgning
--------
***** har jeg sat ind for at gemme navnet
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Tro mig jeg har søgt på lige det navn mange gange - netop fordi jeg ikke kan forstå hvorfor det ikke kommer frem.
Og nej det er ikke mig der er en komplet idiot til at skive et simpelt navn i et søgefelt.
DK Hostmaster skriver dette:
--------
Søger efter "*****.dk " i sektionen "Dansk"
Ingen resultater for den pågældende søgning
--------
***** har jeg sat ind for at gemme navnet
Så har du brugt den forkerte søgeboks :)
Den du skal bruge er den der er på forsiden: https://www.dk-hostmaster.dk/ - "Find .dk domænenavn "
Svar
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
M
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:44
Svar
Det lyder forkert, sådan ser "fejlen" ikke ud, når domænet ikke findes.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:50
Svar
Resultat af søgning
Søgningen gav intet resultat.
-----
Og sådan er det bare - det kan jeg altså ikke gøre ret meget ved, jeg har skam lige brugt det link du skrev og det rette søgefelt
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:52
Svar
Nå men skidt pyt med det.
Jeg ved jo hvem der ejer det.
For at komme retur til oplæget.
Så hvordan får jeg Super Best overbevist om de skal overdrage det domæne til mig?
Hvad gør i? Hvordan griber i det an?
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Resultat af søgning
Søgningen gav intet resultat.
-----
Og sådan er det bare - det kan jeg altså ikke gøre ret meget ved, jeg har skam lige brugt det link du skrev og det rette søgefelt
Har du prøvet at lave en søgning hos flere udbydere? Kunne være den udbyder du har søgt ved om domænet er optaget eller ej, måske ikke virker :)
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Lige endnu et fejltjek - har du husket at skrive .dk efter navnet? Fx "navn.dk" og ikke bare "navn".
Ellers slutter jeg mig til de andre - det virker mystisk.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Hr. Buch
Fra
xxx
Skrevet
09-03-2013 kl. 22:55
Svar
Har du prøvet at lave en søgning hos flere udbydere? Kunne være den udbyder du har søgt ved om domænet er optaget eller ej, måske ikke virker :)
Jeps hos 5 - 6 forskellige nogen store andre små - de viser alle den samme ejer - men DK Hostmaster viser intet.
Det er nu heller ikke hovedsagen med denne tråd , men at få belyst hvordan jeg får overtalt Super Best, til at give mig det domæne det hele drejer sig om.
Svar