Den er ikke i nærheden af at være 30.000 værd, divider med 10 så er i tæt på - hvis i er heldige kan i nok få 1000-3000 for den - hvis i selv lægger et kæmpe arbejde ind og tager penge for annoncering samt annoncer i siderne, så kan det gå hen og blive en god pris, men så skal i også sørge for at den får rigtig mange besøgende
De fleste har alt for høje forventninger til hvad de kan få for deres hjemmeside. Skulle jeg købe den skulle det være på grund af faste kunder der er 100 % loyale eller fordi du har noget unikt der ikke kan efterlignes. Hvis ikke er der ingen grund til at jeg ikke kan gøre det bedre end dig.
Debatten kørte lidt af sporet, men der kom da nogle brugbare svar til sidst:) Så meget tyder på at hjemmesiden ikke er meget værd som den ser ud nu. Så vi må jo bare smide noget mere arbejde i den. Takker alle for inputs, og skulle der være flere så kom blot med dem:)
Noget jeg ser som en vigtig info du ikke er kommet med som kan danne grundlag for en seriøs vudering er hvor mange annoncer har du fra pigerne, hvad giver de for en annonce, er der mulighed for tillægs køb fra pigernes side, så de får flere hits, hvem tager billederne, en fotograf i samarbejder med, hvad koster det så? eller har i den fornøjelse selv?.
Hvor lang tid bliver hver besøgende på stien, hvor mange sider læses der, hvor stor en del af dette marked dækker i med de nuværende kunder der han købt annonce plads hos jer?
Først vil jeg gerne svare trådstarter op hans spørgsmål, og der vil jeg mene at din vurdering på 30000 kr. er nok lige i overkanten. Men du skriver at i ikke rigtige tjener på Affiliaten som i gerne ville. Synes at det lyder under, specielt når i har de besøgende som i har. Nu ved jeg at vi har annoncør kørende og jeg kunne se at i ikke har vores med. Hvad med at få nogle annoncer fra Sexshop's. Måske at det vil give lidt mere. Og så kan jeg selvfølgelig klar anbefale vores :) Men det er svært at tjene penge på erotiske Affiliate annoncer, da der skal rigtig mange klik til, før der generelt sker et salg. Men jeg tro at i skal give den lidt mere gas, og så om i ikke kan tjene noget mere, inden i overvejer et seriøst salg :)
Johnny Nielsen:
nu er jeg ikke til at få en glatbarberet op i hoved på min skærm
har anmeldt dette indlæg, da jeg ikke syntes den hører hjemme her
Og så til dig hr. snerpet. Synes at det er lige en lovlig voldsom reaktion du laver der. Vil du også anmelde min signatur nu??? Jeg skriver i hvert fald ikke at der kan forkomme erotisk indhold. Det kan folk da regne ud når der står SEX. Og trådstarter er endda så professional at han skriver at der er erotisk indhold, hvis man klikker på linket. Og det der med at vi har unge under 18 år amino, kan vi jo ikke rigtig bruge til noget. Den sexuelle lavalder er på 15 år. Og jeg tro nu heller ikke at de unge her på Amino er så dumme, at vi skal skjule det så meget for dem. Jeg kan jo heller ikke lukke min webshop, bare fordi at en under 18 år har mulighed for at gå på Internettet.
Synes at din bemærkning er lige i overkanten og du skulle måske være blevet inde i stuen og drikke to med mor i stedet for at gå og leje politimand her på amino... Det er fair nok at der skal være grænser for hvad med ligger op på Amino, men trådstarter gør intet forkert i hans indlæg, til at du skal anmelde ham!
Sæt siden til salg. Se, hvilke bud du får. Formlerne kan du ikke bruge til så meget, hvis du ikke rammer markedet på det helt rette tidspunkt. De fleste købere ved godt, at der er en grund til, at du sælger, og den faktor er også med til at definere prisen. Så jeg vil sige "go for it", og så må du jo se, om der kommer et tilfredsstillende bud.
Hr. Buch. Pigerne giver ikke noget for at annoncere, men kan købe sig til en top 10 placering på forsiden. Billederne sender de selv ind til os. En gennemsnitsbesøgende er på vores side i 4 minutter og 20 sex(så vidt jeg kan se på google analytics)
Jeg var godt klar over at vi ikke kan få 30 lange for den. Jeg smed bare det tal op fordi der ikke var nogen der havde noget bud. Så havde jeg set i en anden tråd at en ungersvend havde smidt et beløb op som han ville have for sin hjemmeside. I den forbindelse havde folk tmeget travlt med at fortælle hvor urealistisk det var:) Vi har haft en del sexshops på siden, også din ganske kortvarigt. Det har intet givet, så vi satsede på annoncer der betaler pr. klik, og nu vil vi se om vi ikke kan finde et par samarbejdspartnere der vil smide et fast beløb.
:-) det er nærlæst, men mener ikke der skal linkes til sådan, vi har nogle iværksetter rødder der er unde 18 år herinde
Ja, for hvis man er under 18 år, så er det jo dybt skadeligt at se nøgne damer. :-). Hvor mange af disse unge fyre tror du i øvrigt søger efter nøgne damer på nettet helt af sig selv? :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.