Jeg læste en debat her på amino i går hvor en havde sat et par hjemmesider til salg. Gutten kom selv med et bud på en salgspris. Det fik os til at tænke på om i aminoer kunne komme med et kvalificeret bud på hvad vores hjemmeside er værd? Vi har kørt ca. 4 måneder og har et dagligt besøgstal på mellem 500-700 vi har ikke tjent meget mere end 1000 kr. i affiliate og overvejer kraftigt at skære den del væk. Her kan i se vores side www.massage247.dk Vi må advare om erotisk indhold.
så lige din hjemmeside igennem må sige den er flot og enkelt. men er ikke ekspert inden for denne verden så tør ikke sige et bud på hvad i kan få for den
Det ser ikke ud til at der er nogen der tør gætte på hvad den er værd, men jeg ved at folk her på amino ikke er blege for at sige hvad noget ikke er værd:) Så jeg vil spørge på en anden måde:) Vi regner helt bestemt med at kunne få mindst 30.000 kr. for den, vil du købe den for det?
Jeg læste en debat her på amino i går hvor en havde sat et par hjemmesider til salg. Gutten kom selv med et bud på en salgspris. Det fik os til at tænke på om i aminoer kunne komme med et kvalificeret bud på hvad vores hjemmeside er værd? Vi har kørt ca. 4 måneder og har et dagligt besøgstal på mellem 500-700 vi har ikke tjent meget mere end 1000 kr. i affiliate og overvejer kraftigt at skære den del væk. Her kan i se vores side www.massage247.dk Vi må advare om erotisk indhold.
nu er jeg ikke til at få en glatbarberet op i hoved på min skærm
har anmeldt dette indlæg, da jeg ikke syntes den hører hjemme her
Anmeldt for hvad? Vi gør klart og tydeligt opmærksom på at der er tale om erotisk indhold. Det gør hver eneste gang vi poster et nyt indlæg. Hvorfor skulle dette ikke høre sig til på Amino????? Vi forsøger bare at lave forretning som alle jer andre.