Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vores hjemmeside værd

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg læste en debat her på amino i går hvor en havde sat et par hjemmesider til salg. Gutten kom selv med et bud på en salgspris. Det fik os til at tænke på om i aminoer kunne komme med et kvalificeret bud på hvad vores hjemmeside er værd? Vi har kørt ca. 4 måneder og har et dagligt besøgstal på mellem 500-700 vi har ikke tjent meget mere end 1000 kr. i affiliate og overvejer kraftigt at skære den del væk. Her kan i se vores side www.massage247.dk Vi må advare om erotisk indhold.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

så lige din hjemmeside igennem må sige den er flot og enkelt. men er ikke ekspert inden for denne verden så tør ikke sige et bud på hvad i kan få for den

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 16:00

@Kigger

Tak for roserne. Det er altid dejligt:)

Det ser ikke ud til at der er nogen der tør gætte på hvad den er værd, men jeg ved at folk her på amino ikke er blege for at sige hvad noget ikke er værd:) Så jeg vil spørge på en anden måde:) Vi regner helt bestemt med at kunne få mindst 30.000 kr. for den, vil du købe den for det?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

praktikanten86:

Hejsa

Jeg læste en debat her på amino i går hvor en havde sat et par hjemmesider til salg. Gutten kom selv med et bud på en salgspris. Det fik os til at tænke på om i aminoer kunne komme med et kvalificeret bud på hvad vores hjemmeside er værd? Vi har kørt ca. 4 måneder og har et dagligt besøgstal på mellem 500-700 vi har ikke tjent meget mere end 1000 kr. i affiliate og overvejer kraftigt at skære den del væk. Her kan i se vores side www.massage247.dk Vi må advare om erotisk indhold.

nu er jeg ikke til at få en glatbarberet op i hoved på min skærm

har anmeldt dette indlæg, da jeg ikke syntes den hører hjemme her

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Anmeldt for hvad? Vi gør klart og tydeligt opmærksom på at der er tale om erotisk indhold. Det gør hver eneste gang vi poster et nyt indlæg. Hvorfor skulle dette ikke høre sig til på Amino????? Vi forsøger bare at lave forretning som alle jer andre.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Johnny - nu skriver han jo, at der er erotisk indhold, så synes du skal læse hans indlæg igennem inden du slider yderligere på dine nerver!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

KennM:
Johnny - nu skriver han jo, at der er erotisk indhold, så synes du skal læse hans indlæg igennem inden du slider yderligere på dine nerver!

:-) det er nærlæst, men mener ikke der skal linkes til sådan, vi har nogle iværksetter rødder der er unde 18 år herinde,,,, heldigvis

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 11 person

Johnny Nielsen:

nu er jeg ikke til at få en glatbarberet op i hoved på min skærm

har anmeldt dette indlæg, da jeg ikke syntes den hører hjemme her

Haha slap dog af :D Hop ind og drik Te med mor :P

RETTELSE: Tak for din 1 stjerne Johnny.

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:48

Daglige besøgstal på 500-700 er ret meget. Hvordan skaffes disse ? mener det er ret relevant for et eventuelt salg.

ud over det så ville jeg uanset hvad lade shoppen blive lidt ældre. Det er alt for ung en side til at kunne give et stabilt bud på en pris.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:51

Internexus:

Haha slap dog af :D Hop ind og drik Te med mor :P

RETTELSE: Tak for din 1 stjerne Johnny.

Selv tak. kom med et input,  i stedet for ingenting

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)