Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop partner søges til urbranchen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til ApS med god millionomsætning og stort vækstpotentiale. Selskabet driver salg af fysisk forretning, samt online salg via veletableret webshop med meget høje placeringer i Google på en bred vifte af relevante søgeord.

Da jeg ikke har tid og kompetencer til at vedligeholde webshoppen, søger jeg en engageret og dygtig partner, som kan indgå i selskabet som medejer. Du får mulighed for at træde ind i et selskab med god omsætning og meget store muligheder for vækst. Jeg kan endnu ikke tilbyde dig en fast løn, derfor kan du i stedet billigt (fra 20.000) købe en andel af selskabet og medvirke til at øge omsætningen og dækningsbidraget for på sigt, at blive aflønnet fuld tid. Jeg forventer, den rette kan opnå dette inden for 3-6 måneders intensivt arbejde. Jeg forventer du kan arbejde hjemmefra, men jeg har også plads til dig i virksomheden, såfremt du foretækker dette i stedet.

Selv har jeg ansvaret for at drive den fysiske forretning og jeg varetager samtidig alle kundehenvendelser og forsendelser, samt regnskab og kontakt til leverandører.

Dine kvalifikationer:

Ekspert/superbruger i Magento og API, Adwords og Affiliate markedsføring, SEM/SEO, Facebook, webdesign og konverteringsoptimering.

Dvs. du skal fx kunne sammenkøre en webshop med økonomisystem via API, køre kampagner online, udarbejde og opsætte nyhedsbreve og foretage måling herpå med henblik på at øge konverteringen, samt varetage selskabets facebookside. Du behersker søgemaskineoptimering og er knivskarp til Adwords, samtidig med, at du skal kunne opsætte affiliate kampagner og måle på disse. Jeg forventer, at du kan opsætte statistik og forstår at ændre design og lave rettelser, der vil øge konverteringen. Det er min forventning, at du kan dokumentere eller fremvise resultater for dine projekter eller opgaver, som lever op til ovenstående.

Besidder du disse egenskaber, så hører jeg gerne fra dig med henblik på et langvarigt og succesfuldt partnerskab. Send mig en PM.

Send mig en PM hvis du er interesseret eller hvis du ønsker mere information.

Mvh. Søren

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)