Jeg vil ønske at dette var overskriften på et blogindlæg jeg har skrevet, det er det ikke! Men måske bliver det dét.
Jeg står med den udfordringer, at jeg skal have kontaktet ca. 3500 virksomheder, og jeg har ikke megen kapital afsat til det. Jeg vil tilbyde dem en service via et koncept jeg er ved at bygge, som gør det muligt for dem at få endnu flere kunder.
Det nemmeste ville være at få et firma til at phone virksomhederne, men det koster jo en sum penge, som jeg ikke budgetterer med.
Har I nogle gode idéer eller cases til dette???
De behøver nødvendigvis ikke at være gratis. Jeg har ikke selv mulighed for at phone i dagligdagen, da det jo var oplagt/gratis.
kommer jo an på hvor meget kapital du har med at gøre til markedføring. har en lille ide men aner bare ikke hvad den koster men tænkte på du måske kunne kontakte et omdeler firma også høre hvad de skal have for at dele dem ud for dig. med hensyn til flyvers
kommer jo an på hvor meget kapital du har med at gøre til markedføring. har en lille ide men aner bare ikke hvad den koster men tænkte på du måske kunne kontakte et omdeler firma også høre hvad de skal have for at dele dem ud for dig. med hensyn til flyvers
Har du prøvet at uddele flyers? Regn med en respons på max 1 promille.
Jeg haft alle de idéer i også bringer på bordet. Jeg tror ikke på flyvers til det segment jeg skal ramme. Jeg skal vist have fat i nogle phonere og overbevise dem om min idé, så de er med på no cure no pay. Eller alternativ finde en partner, som er en haj til at phone/sælge.