Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan nåede jeg 3500 virksomheder med et klart budskab for 0 kroner.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil ønske at dette var overskriften på et blog indlæg jeg har skrevet, det er det ikke! Men måske bliver det dét.

Jeg står med den udfordringer, at jeg skal have kontaktet ca. 3500 virksomheder, og jeg har ikke megen kapital afsat til det. Jeg vil tilbyde dem en service via et koncept jeg er ved at bygge, som gør det muligt for dem at få endnu flere kunder.

Det nemmeste ville være at få et firma til at phone virksomhederne, men det koster jo en sum penge, som jeg ikke budgetterer med.

Har I nogle gode idéer eller cases til dette???

De behøver nødvendigvis ikke at være gratis. Jeg har ikke selv mulighed for at phone i dagligdagen, da det jo var oplagt/gratis.

God weekend

Med venlig hilsen

Kim Kristensen

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 Jeg kigger lige med her :-)

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kommer jo an på hvor meget kapital du har med at gøre til markedføring. har en lille ide men aner bare ikke hvad den koster men tænkte på du måske kunne kontakte et omdeler firma også høre hvad de skal have for at dele dem ud for dig. med hensyn til flyvers

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kigger:
kommer jo an på hvor meget kapital du har med at gøre til markedføring. har en lille ide men aner bare ikke hvad den koster men tænkte på du måske kunne kontakte et omdeler firma også høre hvad de skal have for at dele dem ud for dig. med hensyn til flyvers

Har du prøvet at uddele flyers?
Regn med en respons på max 1 promille.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en invester ind over, du kan evt. tilbyde dem som hjælper dig med at kontakte virksomhederne en andel i dit koncept?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da prøve at kontakte callere/call centre.

Nogle kører med no cure, no pay, så du kan da høre om de vil være med til at de også kun får penge når du får penge.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de hurtige svar.

Jeg haft alle de idéer i også bringer på bordet. Jeg tror ikke på flyvers til det segment jeg skal ramme. Jeg skal vist have fat i nogle phonere og overbevise dem om min idé, så de er med på no cure no pay. Eller alternativ finde en partner, som er en haj til at phone/sælge.

God weekend

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor ik bare dele det op, og så kan du selv ringe til 10 kundeemner hverdag. Med sikkerhed pisse kedeligt, men sådan er de fleste startet...

3500 firmaer er også noget af at gab at gå efter. Har du tid og råd til at servicere så mange fra start af, hvis det blev en succes?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jo har jeg faktisk var rigtig hyggeligt men bare lige en hurtigt tanke gang kan jo godt give lidt men er ikke meget inde i markedføring 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vurderer det ikke som værende noget problem at yde den tilstrækkelige service.

Og ja jeg kan naturligvis bare dele op og tage dem i små portioner - tak for indputtet, men bliver nogle gange blind på selv de mest simple ting.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)