Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad kan jeg gøre bedere i seo for min side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ka jeg gøre bedere så jeg kommer højere på googles ranglister :) ? og på flere søge ord. Kunne rigtig godt tænke mig at blive set på søgeordet smykker :)

håber i kan hjælpe.

http://www.billigesmykker.com

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkelhan 

Det første der falder i øjnene på mig er: 

1. Slet "teksten" i footeren (Ser ikke seriøst ud) 

2. Gennemgå dine titles (Ændre indstillingen i dit shopsystem der gør at der står "Smykker" først i alle titles)

3. indsæt tekst på alle sider som er skrevet til brugerne. 

4. Lav et seriøst logo, der gør at man får tillid til shoppen (logoet ser umiddelbart ikke seriøst ud nu) 

5. Lav linkbuilding til din shop. 

Det er godt givet ud at investere i en SEO bog som http://www.seo-lex.dk da den kan sætte dig ind i det basale og mere til, omkring søgemaskineoptimering

Dbh Peter.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg springer SEO-rådende over, for hvis det endelig lykkes at få brugere ind på siden vil de da løbe skrigende væk.

1. Dit søgefelt virker ikke optimalt, overvej at fjern det. (prøv eksempelvis at søg på "ring")

2. Er det sportssmykker du sælger? Dit logo har lige lovligt meget fart på!

3. Brug din footer eller fjern den.

4. Kan se du har fri fragt i øjeblikket. Sørg for at få det vist klart og tydeligt på forsiden (og produktsider).

5. jeg kunne blive ved :(

:: HDMI kabel ::

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget af det første jeg lagde mærke til at der var en del duplicate content, også var der ikke særlig meget tekst på produkterne. Jeg vil få skrevet unikke produktbeskrivelser til hvert produkt, også få lavet unikke meta-titles også. Udover det vil jeg arbejde en del på den interne linkbuilding på sidenm hvilket jeg kan se er meget dårligt på den lige nu. 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Fra  www.niinazeniaschou.dk/SEO Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektiv SEO starter med gode tekster. Prøv at sætte dig ind i tankegangen hos din potentielle kunde. Når først din potentielle kunde er kommet ind på siden - hvordan tænker vedkommende? Hvilken information er vigtig for dem? Når jeg kigger på din side, så mangler der er masse tekst om fx. de specifikke produkter.

Noget vigtig info kunne være: Hvad er størrelsen på smykkerne? Hvilket materiale? Det skader heller ikke at skrive, at de er nikkelfri etc. Når folk ser billige smykker på nettet, så kan mange være skeptiske - er de meget små og er der nikkel i? Gør kunden tryg ved at handle i din shop, ved at fortælle dem sådanne vigtige informationer. Noget andet er også, at folk ofte ikke kommer ind i din shop direkte til forsiden. Hvis de kommer direkte ind på et af smykkerne, så skal der informativ tekst til, så de vil købe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)