|
holder helt med alle jer der kommer med forslag til en langt billigere gratis start med langt færre faste udgifter - ting som du jo så kan opgradere lige så stille som behovet kommer - Et enkelt andet gratis op til 1500 linjer pr år regnskabsprogram (som også kan opgraderes ved behov og køre videre) http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business jeg ved john Sommer der var meget aktiv herinde er meget glad for det. Summa som vist også blev forestlået er i mine øjne dog bedre og et engangsbeløb vh |
Mht. til faste udgifter, er jeg enig at f.eks bogføring og andre adm. ting kan gøres gratis/billigere.
Men selve shoppen, der tror jeg mange netop gør den fejl at det skal være gratis/billigt at de vælger Paypal, og andre billig løsninger som måske sparer dem nogle få kroner her og nu - men som samtidig betyder at de faktisk aldrig kommer ordentligt igang med salget, og må lukke shoppen.
Hvem ved hvad det kunne være blevet til hvis det var gjort ordentligt fra start ?
Det er selvfølgelig lidt gætværk fra min side,
Det handler trods alt meget om troværdighed og tryghed for at kunderne handler på din shop.
Så at starte med udelukkende "discount" løsninger, tror jeg ikke på - så heller vente til du har samlet lidt kapital sammen, eller arbejde lidt ved siden af.
Bliv gratis medlem