Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med et salg?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har netop åbnet min webshop www.stampp.dk 

Desværre er der idag en fejl der gør at nogle af mine billeder ikke kan vises, jeg håeber at få den rettet iløbet af kort tid!

Jeg vil gerne vide, hvordan jeg promovere den og får gang i salget?

Jeg har selvfølgelig allerede gjort en masse, men vil gerne have at jeg ikke hvergang skal "hente" kunder, men at de også begynder at komme af sig selv.

Jeg har selvfølgelig en facebookreklame kørende! Alle gode råd modtages!

På forhånd tak!

Mvh STAMPP!!  

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 09:52

Hej Stampp.

Jeg tror først og frmmest jeg også ville sikre mig at der ikke var nogle stavefejl, og engelske ord på en dansk side, det kan skabe utryghed for brugerne.

dernest er det vigitgt at finde ud af hvad din målgruppe er, hvor de opholder ignettet og prøve at komme i kontakt med dem der.

Du kan jo heller ikke forvente at kunderne bare kommer strømmende med det samme, det handler jo om at skabe en butik med et godt omdømme og som folk føler sig trykke ved.

Håber det kan bruges.  

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 10:48

Hej Stampp..

Nu håber jeg at du forstår det som feedback og ikke kritik.
Jeg er typen som ret sjældent handler på webshops. Jeg kan hurtigt nævne et par grunde til at jeg faktisk ikke ville handle på din.
1. Hvis jeg ikke inde for kort tid kan finde et sted hvor der står, hvor firmaet hører til, så virker det for mig utroværdigt.
2. Engelsk tekst på diverse knapper, samt stavefejl. Det kunne nemt ligne en google translatet hjemmeside så.
Bare alene de to ting sammen, ville få mig til at bakke ud og glemme dig med det samme.

Men derudover skal du sgu have ros for at have valgt et responsive design. Det er det nye! 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:06

Hej Casper. 

Tak for feedback, der sidder en i samme øjeblik og retter de ting du nævner! 

Målgruppe er deffineret ! Jeg søger egentlig mest inspiration til hvad man ellers kan gøre, jeg har ikke givet mange detaljer selv, da jeg ved et lignende firma findes her på amino!
Desværre har jeg ikke budgettet til allede ting, jeg ved vil være det bedste!

Jeg forventer skam ikke kunderne kommer strømmende med det samme! Overhovedet, det derofr jeg spørg til råds hvad jeg selv kan gøre.

Tak for feedback Lars.  

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:30

Jeg tænker måske du også skal prøve at arbejde med dine produktoverskrifter, så folk bliver fanget af interesse, jeg tænker f.eks på den halskæde du har som du skriver Rihanna har gået med, måske en lidt ere sigende overskrift end bare halskæde, blot en idé. 

Måske ville en blog, være en idé til siden for at skabe noget SEO værdi, evt. indlæg omkring netop halskæden, eller andre af dine produkter. 

Men ellers fed side, synes måske personligt at logoet på forsiden er lidt for stort :-) 

Held og Lykke med siden :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:34

Ma92bj,

Udover hvad de andre skriver, så er en af de "hurtigste" måder at få en masse besøgende på din shop Adwords-annoncering. Dog ville jeg nok fikse de ting som de andre skriver først?

Thomas

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:35

Hej Carsten.

Jeg har haft svært ved størrelsen på logoet, men kan dukom komme med en uddybet forklaring på hvorofr det er for stort? Bare af nysgerrighed ogfor at lærer noget om placering af mine ting :)

Blog har jeg allerede sørget for,  tak for ideen med halskæden !

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:43

Jeg synes logoet, tager for meget plads når man kommer ind på siden , i hvert fald med den opløsning jeg kører med på min computer, 1260x768 tror jeg det er. Men det er jo produkterne du vil sælge og ikke dit logo :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal kigge på to ting.

1. Hvordan får jeg flere besøgende?

2. Hvordan konverterer jeg de besøgende til kunder?

Som din side ser ud nu, ville jeg fokusere på 2 - konverteringsoptimering. Det ville jeg ganske enkelt fordi der er for mange ting på din side, der skræmmer kunderne væk. Siden giver simpelt hen ikke overordnet set et troværdigt og tillidsvækkende indtryk. 

Du har masser af plads til højre for stemplet til at fortælle, hvem der står bag. Vis måske endda et lille billede af dig selv og lad det hele linke til en grundig "om os" side. 
Jeg savner også troværdighedsskabende elementer som betalingskortlogoer, e-mærke, trustpilot, andre testermonials, fysisk adresse, cvr-nummer, uddybende produktbeskrivelser, positive indlæg og gode råd i bloggen og meget mere.

Når du har de ting på plads, får du langt mere ud af at skaffe trafik til din side.
Mere kvalitetsindhold vil også hjælpe dig SEO-mæssigt.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig i det om logoet. Først da jeg kom ind på din hjemmeside, så troede jeg at du solgte stempler... sorry :(

Kan man betale med dankort i din butik? Jeg har netop oprettet en webshop og nets har ret store krav til hvad der skal fremgå på forsiden. Så som kortlogoer og adresse mm.

Jeg forstår ikke helt hvordan du har fået en aftale uden at have disse ting på forsiden??

Jeg kan se du godt kan lide den røde farve. Personligt ville jeg nok vælge noget mere stilrent når jeg skal sælge smykker... Prøv at kig på siden www.gottohaveit.dk Den er virkelig flot og stilren og præcenterer produkterne rigtig flot.

Men det var jo egentlig ikke helt det du spurgte om. Og jeg kan desværre ikke svare præcis på dit spørgsmål, da jeg selv er nyopstartet og selv er ved at skabe en kundekreds. Men jeg kan da sige at jeg kommer på adwords næste uge og så er jeg ved at sætte mig ind i SEO.  

En rigtig god side er http://seofordummies.dk/

Den hjælper dig til en bedre placering i Google.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)