Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hungry.dk er i luften!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hungry.dk er nu i åbent, og jeg ser allerede min by har tilmeldt sig. Jeg er Hungry tilbyder PayPal betaling hvilket er en fordel, selvom deres gebyrer er dyre.

Men tror hvordan tror i Hungrys fremtid ser ud? For mig ser den allerede fantastisk ud!

Glade Hilsner

Casper

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:23

Det er jo virkelig svært at sige, men kan godt lide ideen omkring et bonuskort som de har indført.. Jeg tror dog det må være en fejl da ingen opstart er perfekt, men flere fastfood-steder optræder to gange!

Men det bliver rigtig spændende, at følge deres udvikling!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:28

Bliver spænende, men jeg er nu sikker på de drenge (og hr buch) har lært af deres fejl, og denne gang bliver endnu større i dk. Mon ikke os de nok skal få ødelagt lidt hos jsut eat ved at tilbyde flere fordele til mad stederne. 

Meget muligt just eat er store, men dem der startede det er hos hungry, og de ved bedre end nogen andre hvad der skal til og hvad der virker

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 18:31

j karlsen:
Mon ikke os de nok skal få ødelagt lidt hos jsut eat ved at tilbyde flere fordele til mad stederne. 
Jeg kan nu også godt lide Justeat men hungry har de der rabat stempler som lokker mig, og så vil jeg da gerne købe hos hungry for at støtte dem op, og så kan man tænkte i fremtiden "jeg har kendt hungry.dk siden første åbningsdag" 

- det skal lige siges unyttig viden at jeg allerede har bestilt :) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:33

Jeg synes det er super fedt, at Just-Eat får konkurrence - de er nemlig gået i stå!

Umiddelbart ser Hungry.dk rigtigt godt ud. Flot af et start-up at have så mange restauranter med ved åbningen.

GENIAL idé med klippekortet. Det er virkelig en ting, jeg har savnet ved køb af take-away online. For man ved jo, at pizzarierne har "Køb 10, få én gratis", men det har aldrig kørt sammen med online-bestillingerne.

Hele bestillingsflowet er også super fedt.

Alt i alt virker det rigtigt gennemført. Så næste gang jeg skal have fastfood skal jeg da lige prøve Hungry.dk ud Wink

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

j karlsen:
Bliver spænende, men jeg er nu sikker på de drenge (og hr buch) har lært af deres fejl, og denne gang bliver endnu større i dk. Mon ikke os de nok skal få ødelagt lidt hos jsut eat ved at tilbyde flere fordele til mad stederne. 

Så vidt jeg ved, har Jesper Buch intet med Hungry.dk at gøre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:41

Jeg er umiddelbart lidt skuffet - kan ikke se, hvad der gør hungry.dk særlig attraktiv ift. just-eat.

Alligevel håber jeg da på, at hungry.dk bliver stort og stærkt. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Med risiko for at få en masse 1 stjerner vil jeg da gerne kommentere indlægget.

Altså fordi det er startet af "kendte" behøver det jo ikke være godt :)

Derudover behøver maden (som vel er det vigtigste) jo ikke være god bare fordi den er startet af "kendte" eller de har klippekort og et smart system.

Just Saying Stick out tongue

Best Regards

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:08

Jeg havde egentlig håbet på lidt mere, men det bliver da spændende af følge dem og se om de får succes. :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:11

Kim Boldig:
Derudover behøver maden (som vel er det vigtigste) jo ikke være god

De har jo intet at gøre med maden? Det er dem i restauranterne :)  

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)