Mit indlæg var ironisk, men jeg ville bare bevise, hvor let det var at komme den gratis pizza til livs. At tro på, at noget er gratis, når det gælder varer og services, det er naivt. Du betaler altid for det, som du får extra med på en eller anden måde. Jeg er bare typen, som foretrækker mine pizzaer eller andre varer billigere, fremfor at skulle betale extra, så et eller andet rabatkuponsystem kan holdes i live. For hvis jeg så ik når at bruge gavekortet, så finansierer jeg alligevel bare, at andre kan få noget. Og det gider jeg basalt set ik... Det eneste jeg ved er, at DK seriøst mangler en pizzakæde, som kan lave noget ordentlig pizza i stedet for de billige discount pizzaer, som der er over alt. Pizza the Italian way til en fair pris! |
Casper Hostrup:Det kan være ligegyldigt teoretisk set, man kommer jo ikke for at se på den flotte side, man kommer jo fordi man er sulten og vil bestille mad.
Og der synes jeg faktisk Hungry skuffer. Jeg havde forventet at de ville slå dørene op med et brag og noget nyskabende, med al den hype de har skabt. Der er ikke meget "brag" over den hjemmeside, og jeg kan ikke rigtigt få øje på det nye. Og så har de et meget fattigt udbud af madsteder, til trods for at jeg befinder mig i København. Jeg er klar over at de er nystartede, men det er jo ikke nybegyndere i branchen, så mine forventninger var større. Men det kan jo være at de kommer efter det :o)
Det er et stykke tid siden at jeg har besøgt just-eat, men det ser ud til at de har haft godt af at føle sig lidt pressede. Jeg synes i hvert fald at deres side er blevet en del l mere brugervenlig, end sidst jeg besøgte den. Så uanset hvad der sker, er der da kommet noget ud af at endnu en spiller har meldt sig på banen. Jeg håber dog at "de nye" bare spiller skuespil, for skulle jeg vælge i dag, ville det være Just-eat der fik mine penge,