Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hungry.dk er i luften!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Fashion-Seller:
Jeg er imponeret over, hvor let det er at begejstre folk. Yes et klippekort, hvor man får en gratis pizza. Godt nok betalre jeg måske 5 kr mere for min pizza, men nummer 11 er så "GRATIS", og så har jeg lige sparet 50 bobs. Jeg føler mig allerede som en god købmand Smile

Det kan godt være at jeg ikke forstår hvad du mener, men jeg har lige checket op på nogle spisesteder nær mig på hungry.dk samt just-eat.dk.

Det ser da ud til at priserne er nøjagtig de samme - i hvert falde de 4 steder jeg kiggede - hvilket altså gør den 11. pizza gratis. Det er muligt at prisen er anderledes i butikken, men det tvivler jeg dog på. Jensens bøfhus har jo også samme koncept og der betaler jeg heller ikke mere for at få den 7. bestilling gratis (jeg tror det er den 7.).

I øvrigt kan jeg se at nogle at de spisesteder jeg kiggede på, på hungry.dk ikke tager noget leveringsgebyr, hvilket der derimod står på just-eat.dk at de gør. Skulle jeg endelig bestille, så ville jeg formentlig bestille via hungry.dk, da det vil spare mig for i hvert falde 20 kroner i leveringsomkostninger ift. just-eat.dk - for dét spisested jeg kiggede på i al fald.

Mit indlæg var ironisk, men jeg ville bare bevise, hvor let det var at komme den gratis pizza til livs. At tro på, at noget er gratis, når det gælder varer og services, det er naivt. Du betaler altid for det, som du får extra med på en eller anden måde.

Jeg er bare typen, som foretrækker mine pizzaer eller andre varer billigere, fremfor at skulle betale extra, så et eller andet rabatkuponsystem kan holdes i live. For hvis jeg så ik når at bruge gavekortet, så finansierer jeg alligevel bare, at andre kan få noget. Og det gider jeg basalt set ik...

Det eneste jeg ved er, at DK seriøst mangler en pizzakæde, som kan lave noget ordentlig pizza i stedet for de billige discount pizzaer, som der er over alt. Pizza the Italian way til en fair pris! Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Hostrup:
Det kan være ligegyldigt teoretisk set, man kommer jo ikke for at se på den flotte side, man kommer jo fordi man er sulten og vil bestille mad.

Og der synes jeg faktisk Hungry skuffer. Jeg havde forventet at de ville slå dørene op med et brag og noget nyskabende, med al den hype de har skabt. Der er ikke meget "brag" over den hjemmeside, og jeg kan ikke rigtigt få øje på det nye. Og så har de et meget fattigt udbud af madsteder, til trods for at jeg befinder mig i København. Jeg er klar over at de er nystartede, men det er jo ikke nybegyndere i branchen, så mine forventninger var større. Men det kan jo være at de kommer efter det :o)

Det er et stykke tid siden at jeg har besøgt just-eat, men det ser ud til at de har haft godt af at føle sig lidt pressede. Jeg synes i hvert fald at deres side er blevet en del l mere brugervenlig, end sidst jeg besøgte den. Så uanset hvad der sker, er der da kommet noget ud af at endnu en spiller har meldt sig på banen. Jeg håber dog at "de nye" bare spiller skuespil, for skulle jeg vælge i dag, ville det være Just-eat der fik mine penge,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der var heller ikke noget synderlig overraskende ved Hungry.dk i mine øjne, og ikke rigtig noget, som jeg ikke kan få hos Just-Eat. Dog bliver Hungry.dk nok valgt næste gang, da flere restauranter tilbyder gratis levering, og ingen minimums købspris. Altså koster maden det samme, som man ville give for selv at købe den i butikken. Det er et kæmpe + i min bog Skype-Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den her tråd bekræfter faktisk denne udsendelse om OS vs DEM... Det er faktisk lidt sjov...

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:23

Fandt kun en reastaurent der levere i mit område og til alt for høj pris.
Normalt kan jeg få leveret for bare 10 kr og købe for mindre end 100 kr.

Leveringspris: 29,00 kr

Min. bestilling for levering: 100,00 kr

Men de er jo i opstart fasen så ser det løbende an :)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Størstedelen af mine pizzaer bliver betalt med gavekort fra Sweetdeal. 4 forskellige pizzariaer i Holstebro har haft deals på nu. Seneste tilbud lød på 2 valgfrie pizzaer til 70 kr. og gavekortene er gyldige helt indtil medio maj måned Big Smile Det eneste Just-Eat har gjort, er at gøre pizzaerne dyrere for forbrugerne Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:13

og så trænger Justeat til noget hård konkurrence.. :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)