Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges ! Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære Aminoeri kunne måske hjælpe her ved ikke lige om jeg at skrevet det rigtige sted men håber da i kan hjælpe :-)

Jeg er ved at hjælpe med at tage ansvar for et u19 fodboldshold i klubben jeg selv spiller i og har brug for jeres støtte nedenstående fortæller jeg lidt om hvad det er for et holdt og hvad vi har brug for.

​FC Ishøj
Hvem er FC Ishøj?
FC Ishøj blev oprindeligt stiftet i år 2009 under navnet MIT FC, Greve, hvor det blot var 1 enkelt hold i serie 5. Hvad der egentlig blev stiftet som et ”for sjovt” hold, ligger nu i serie 2, og siden er der blevet stiftet et 2. hold som nu ligger i serie 4. Aller senest i 2013 stiller FC Ishøj nu op med 2 yderligere hold til forårssæsonen i hhv. serie 5 og et U19 hold i række 2.

Formålet med FC Ishøj
FC Ishøj gør sig bemærket på fodbold, men vi er egentlig meget andet end en fodboldklub. Udover vores lille fodboldunivers, er vi et hold, med medlemmer kun fra en anden etnisk baggrund. Vi er kendt i omkredsen for vores sociale liv – og gode bekendtskaber og venskaber hører hjemme her. Vores formål er at give de unge et attraktiv sted at være og samle dem under et fornuftigt tag, hvor hygge og fodbold står på som 1. prioritet.

Hvad mangler vi?
Som beskrevet i afsnit 1, blev FC Ishøj startet op med et lille hold – hvor medlemmernes kontingenter stod for klubbens udgifter i form af bolde, tilmeldingsomkostninger, dommeromkostninger osv. Men da holdet nu er blevet større – har vi også fået forøget udgifter, hvorfor vi mangler en del ting. Det slår sig især igennem i vores to nystiftede hold – her især U19 holdet, som mangler alt fra dunke til spillertrøjer, og fra bolde til lægetaske.
Vi er kede af i bestyrelsen ikke at kunne besvare alle medlemmernes ønsker, og endnu mere over situationen vi står i med U19-holdet. Vi vil stræbe os på at gøre FC Ishøj et attraktiv sted at være for unge, hvorfor vi lige nu mangler din hælp!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil gerne hjælpe med en version af klubmodul komplet med hjemmeside og dankortaftale etc. Så kan i da i hvertfald få styr på kontingenterne.

Skriv gerne hvis det har interesse.

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for hjælpen. Kontigent betaling osv er løst. Men det er mere økonomisk, og materiale støtte jeg søger til de unge gutter der er under 19

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)