Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt tekster

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en der løbende kan skrive nogle gode Produktbeskrivelser. Og som har tid til det. Skriv lidt om hvad du har lavet af den slags før. Og hvad prisen er.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Webskribenten.com tilbyder billige produkttekster - jeg har sendt dig en PM. Alternativt kan jeg kontaktes på info@webskribenten.com - jeg har dog ikke plads i kalenderen før næste uge.

mhv. Anja Nielsen/WEBSKIBENTEN.COM

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en besked med mit tilbud

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Fra  KeXoType Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Jeg har sendt dig en PB med et tilbud.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh Kasper Jørgensen

//KeXoType//

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en mail afsted til mig på mail@simonr.dk. 

Så vil jeg komme med et tilbud til dig :)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, jeg har min egen webshop www.legehjulet.dk og er habil seo nørd. Tjek min rank på søgeord som: løbecykel, trick løbehjul.

Jeg kan skrive din tekster når jeg selv har tomgangstid i forretningen.

Skriv en mail til mig på Info @ legehjulet.dk - og fortæl mig dit behov og planer. Samt hvad du økonomisk håber på.

Ps. Har arbejdet med rekruttering i mange år. Og coaching ligger således tæt på mit erfaringsfelt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke ret stor erfaring med produkttekster, men jeg har skrevet mange SEO-artikler. Min faste lave ordpris er på 0,22 kr pr. ord (ex. moms). Jeg skriver den første tekst fuldstændig gratis, så du kan se om min stil er noget for dig - Dén kan du ved at sende mig en mail.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg takker for alle de mange tilbud. Og tager gerne imod flere. Så der er ingen grund til at holde sig tilbage.

Jeg vil lige give et eksempel på hvilken slags Produktbeskrivelser det er jeg skal bruge = http://www.billignu.dk/home/8-armeringsnet.html

Der er nogle der har skrevet om hvor mange det var ?. Og da der af og til kommer nye til kan jeg jo ikke sætte antal på.

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa!

Mit skribentteam og jeg er mere end klar på at skrive tekster til dig, der virkelig sparker røv.

Hvem er vi?

Du kan jo tage et smut forbi Billig-Skribent.dk og læse lidt.

Hvad vil det koste?

Hvis det drejer sig om +10 tekster, kan vi meget hurtigt strikke et tilbud sammen, der tilgodeser os begge to.

Har du yderligere spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig enten her på Amino eller på kontakt@billig-skribent.dk

Venlig hilsen

Simon Star

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har en fast pris, der lyder på 15 øre pr. ord. I løbet af det seneste stykke tid har jeg skrevet mere end 250 produkttekster, hvorfor jeg efterhånden er ganske habil med forfatning af disse. Hvis dette fanger din interesse, så skal du være yderst velkommen til at kontakte mig på nbo@nuvomedia.dk.

Fortsat god aften!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)