Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ordrerne begynder at komme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja min webshop åbnede som sagt nøjagtig for en uge siden, Nu er ordrerne så smat begyndt at komme, jeg er naturligvis helt oppe i skyerne over ganske få og ikke videre indbringende ordrer. Men.. jeg tager det som en begyndelse, vi skal jo alle starte et sted. Men den følelser kender de fleste herinde jo nok :)

Vi talte igår min kæreste og jeg og vi giver ikke op.. vi vil arbejde hårdt for at det skal blive en succes med en webshop og vise de som tvivler (det er mange, alle dem som ikke tør selv) at det kan lade sig gøre..

Mette

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:10
dit indlæg lyder dejlig opløftende.... VEDHOLDENHED er vejen til god og sund succes... bliv ved, kunderne skal nok blive flere og flere over længere tid... kendskabet bliver større, folk snakker sammen og pludselig løber tingene fornuftigt rundt...

Hold fanen højt og frem over marken....

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 14:45
Hva'' søren Brian, har du ikke skrevet noget i din blog om det emne . (just kiddin'')
Tillykke med de første ordrer Mette. Du skal nok få omsætning og indtjening op at stå. Bare klem på....
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:48
Tillykke!

Må man spørge hvad din webshop hedder? Det kan være det ville give lidt ekstra ordrer ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:54
Nice.
Det er jo altid godt at føle sig glad.
må vi se jeres webshop?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:01
Dato: 09-08-2007 14:44:53 Forfatter: Henrik R Hva'' søren Brian, har du ikke skrevet noget i din blog om det emne . (just kiddin'')
Tillykke med de første ordrer Mette. Du skal nok få omsætning og indtjening op at stå. Bare klem på....

He he... hvad kan jeg sige.. jeg henter min inspiration herinde... og jo, jeg har da skrevet lidt om det... men det må I selv finde ud af denne gang ;-) !

Og det er nogle gange indlæg som Mette''s der får en til at holde dampen oppe...

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:26
Ja selvfølgelig..

Den hedder vuffershoppen.dk..

Har i en anden ordre skrevet minus 10% på ikke nedsatte varer til alle fra amino

Lige nu er mit eneste problem faktisk ordet RESTORDRE..  hader det ord..

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)