Ja min webshop åbnede som sagt nøjagtig for en uge siden, Nu er ordrerne så smat begyndt at komme, jeg er naturligvis helt oppe i skyerne over ganske få og ikke videre indbringende ordrer. Men.. jeg tager det som en begyndelse, vi skal jo alle starte et sted. Men den følelser kender de fleste herinde jo nok :)
Vi talte igår min kæreste og jeg og vi giver ikke op.. vi vil arbejde hårdt for at det skal blive en succes med en webshop og vise de som tvivler (det er mange, alle dem som ikke tør selv) at det kan lade sig gøre..
Mette
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
dit indlæg lyder dejlig opløftende.... VEDHOLDENHED er vejen til god og sund succes... bliv ved, kunderne skal nok blive flere og flere over længere tid... kendskabet bliver større, folk snakker sammen og pludselig løber tingene fornuftigt rundt...
Hva'' søren Brian, har du ikke skrevet noget i din blog om det emne. (just kiddin'') Tillykke med de første ordrer Mette. Du skal nok få omsætning og indtjening op at stå. Bare klem på....
Dato: 09-08-2007 14:44:53 Forfatter: Henrik R Hva'' søren Brian, har du ikke skrevet noget i din blog om det emne. (just kiddin'') Tillykke med de første ordrer Mette. Du skal nok få omsætning og indtjening op at stå. Bare klem på....
He he... hvad kan jeg sige.. jeg henter min inspiration herinde... og jo, jeg har da skrevet lidt om det... men det må I selv finde ud af denne gang ;-) !
Og det er nogle gange indlæg som Mette''s der får en til at holde dampen oppe...