Hej, jeg håber der er nogle venlige sjæle derude bag skærmen, som vil hjælpe. Jeg er ikke gået igang med noget endnu, men jeg har en idé. En god en, synes jeg selv :-) Jeg kunne godt tænke mig og starte en webshop, med diverse ting til bryllup(og evt. barnedåb) Står selv og skal giftes til sommer, og har personligt selv oplevet, at jeg ikke har kunne købe alt hvad jeg stod og manglede/mangler, på samme webshop. Har handlet forskellige steder, og det kan godt være træls, når det ikke er samlet det samme sted, så man slipper for at betale fragt til forskellige firmaer. Der skal være ting, som karton, bånd, lim, kagepynt/ting, bordløbere osv. Nu bliver jeg så nysgerrig og tænker om man til at starte med, kan købe få ting via ebay, for at starte et sted. Eller skal jeg finde et mere "sikkert" sted? Er ked af hvis spørgsmålet har været oppe og vende før, men jeg synes det er lidt forvirrende, at finde rundt herinde :-) Kan man evt. starte med at sælge via. en gratis hjemmeside? Og bare få kunderne til at lave bank overførsel? (menes at have set det diverse steder før) Puha, der er mange ting jeg skal have styr på, og ved ikke helt hvor jeg skal starte. Tror det der mest er en udfordring for mig, det er at finde ud af, hvor man finder en leverandør? |
Hej,
Jeg synes det r en god ide du har. Da jeg skulle giftes, stod jeg i samme dilemma. Måtte bestille fra andre lande. Synes udvalget i DK r ringe og meget dyrt i forhold til hvad de har.
Tror den side som folk bruger til webshops hedder Prestashop. Sikkert nogle andre brugere, som kan hjælpe der.
Du r velkommen til at skrive en mail til mig, hvis du vil sparre. Jeg stod selv og var lidt på bar bund da jeg startede op. 1 år senere, ville jeg ønske, jeg havde taget andre valg. Så sig endelig til.
Mvh Kristina