Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

osCommerce, Prestashop eller hvad?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs, rare Amino'er. Jeg hedder Emil og er ny i branchen jeg har planer om at starte en webshop, men har brug for nogen "veteraner" som måske kan diske lidt ud af deres erfaringer, jeg er nemlig i tvivl om de mange forskellige sofware løsninger der findes. Hvad jeg leder efter skal meget gerne være open source og helst være gratis at tage i brug (ja jeg er godt klar over at intet er gratis), for jeg har p.t ikke råd til at betale for en dyr løsning som eksempelvis shopify. Jeg regner heller ikke med at få en mega omsætning (ihvertfald ikke de første år). Det er nemlig mit første projekt som jeg vist nok indikerede tidligere...

Så, hvis der er nogen med viden på området så skriv endelig hvad jeres erfaringer er med de forskellige softwares, jeg har siddet og "leget" lidt med prestashop, men det virker langsomt, dyrt (hvis man skal have nogen som helst former for moduler/temaer) og den danske oversættelse er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for. Når det så er sagt har den virkelig alle de features som jeg har brug for, så måske er det bare mig der skal vænne mig en smule mere til det. Anyways...

Tak på forhånd!

Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Prestashop er hverken langsom, dyrt eller dårligt oversat.
Du kan finde rigtig mange fine gratis moduler og temaer. Prøv evt at kigge på prestashops forum. Oversættelserne er stort set komplet på dansk. Du skal dog være klar over, at hvis du installerer et nyt modul, skal du selv oversætte dette. Men det klares heldigvis let fra administrations delen.

Hvis du er interesseret i at få et gratis kursus i prestashop, så se evt dette: http://www.htd-information.dk/prestashop-web-kursus/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)