Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Security Denmark Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi vil gerne have lidt feedback på vores side www.ipcam-shop.dk. Man kan jo godt sidde og blive blind af sit eget projekt.

Ris/ros modtages gerne.

Med ønsket om en god dag

SecDK

Fra København V
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:33

Jeg synes umiddelbart, at den ser rigtig flot ud. JEg ved ikke så meget om SEO, men umiddelbart synes jeg, at den røde farve bag "læg i kurven" er lidt forkert. Jeg plejer at forbinde rød med noget, der ikke er på lager. Ville grøn ikke være bedre?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:42

Hej.

Virker lidt rodet på forsiden. Og der mangler lidt farver. Er heller ikke stor fan af dit Logo. Men den skal da nok kunne sælge.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:48

Jeg savner nok en kort beskrivelse på forsiden. Hvorfor skal jeg handle ved dig? Hvad kan du, som andre ikke kan? 

Pas på med fontene. Under afsnittet autoriseret forhandler, er det som om det hele falder meget sammen. Men der er også meget tekst. En idé, kunne være at linke til forklaringen om dropshipping i stedet for. Eller helt fjerne den? I mit hovede viser det at du frygter disse shops. Måden du forsvarer dig selv på, får dig til at fremstå som usikker. 

Tjek indhold for stavefejl :)

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 16:22

Hej SecDK

Jeg synes faktisk det er en utrolig god side, virkelig velkomponeret :) Overskuelig og jeg synes det er godt der ikke er flere farver.

SEO mæssigt burde du nok kigge lidt på dine title-tags - de kunne godt være længere og eksempelvis være ip kamera med K. Og måske være "Overvågningskamera - vi har det største udvalg bla. bla." på nogle sider.

Som Lars os skriver burde du have noget mere beskrivelse på siderne <p></p>, du ved Google elsker content :)

Er ikke så meget til billedet på forsiden øverst, hvis det skal være der burde du også lave det til html tekst på billedet og ikke at teksten er i billedet.

Bedste hilsner

Christian

WorkGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Lidt seo:

meta keywords:

Søgemaskinerne bruger ikke meta keywords i deres ranking af hjemmesider.

Alle enkeltsider bør optimeres til et keyword (evt. long-tail keyword), så det er spild af krudt at skrive ca. 200 keywords i metataget på forsiden. Det har lige så ringe effekt som af liste dem op nederst på siden.

Nofollow:

Når man sætter nofollow på et link, fortæller man google at man linker til noget man ikke kan stå inde for, eller at det er et betalt link. Der er derfor en dårlig idé at benytte nofollow på interne links. Når google møder mere end et link til samme indhold på en hjemmeside, indekseret google efter det første.

Nofollow-links er markeret med rødt:

Hvis du har indhold, som er duplicate content eller du af anden grund ikke vil ha' indekseret, så sæt et noindex på selve siden.

Du har nofollow på et link til producentens hjemmeside? Udgående links kan indirekte være med til at fremme din sides rank, så undlad at bruge nofollow på dine relevante udgående links (på nær lige hvis det er en side du direkte konkurrerer om rank med).

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Security Denmark Skrevet kl. 19:46

Det kan du til dels have ret i, men vi har valgt den røde farver, da vi mener den giver det rigtige signal. Den røde farve bliver ofte brugt i sikkerheds branchen, så det, og vores logo hvor den røde farve også går igen, gør at vi mener den røde farve er den rigtige.

Men tak for input

SecDK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57

Hej SecDK.

Jeg synes jeres webshop er fin ud, jeg har dog et par kommentarer:

Jeg ville justere størrelsen på logoet i dit header billede. Det virker lidt for voldsomt, og tager alt for meget opmærksomhed.

Dertil er der også de "7 grunde", hvor jeg mener, at I skal bruge mere neutrale farver, og jeg ville vælge at flytte dem ud i sidebaren. Så kan jeres produkter komme op øverst og må fokus fra kunden med det samme. Dermed har I større mulighed for salg igennem jeres website, som jeg går udfra er målet :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)